September 26, 2005
SCB har kommit fram till att över 1 000 000 delar filer på nätet eller närmare bestämt 1/5 av den svenska befolkningen. Det är riktigt mycket. Många fler än vad jag trodde!
November 27, 2003
oizo wrote: 1/5 = 20% samma sak som dom räknar att runt 1mille är invandrare i sverige å ja har alltid hört 20% ....
men ja kanske har helt fel nu :eye:
Det roliga är att fröken "glömt" nämna att det inte heller handlar om illegal delning, eller egentligen inte ens fildelning, utan nerladdning från internet.
realtid sjunker bara lägre och lägre och lägre.
//Andreas
August 11, 2005
Dry_Ice wrote: Tror det är flera...
I en "kompis väns" familj är de 3 st som tankar ^^Edit:
"Mer exakt var femte person totalt sett. I åldern 16–24 år har hälften av alla män gjort det. "
Syftar på... ?
I min familj sysslar hälften med fildelning vilket egentligen inte säger ett shajt om totala antalet fildelare i hela landet...
Sen att hälften av alla män i åldrarna 16-24 har gjort det säger heller inte ett skit om totala antalet, finns ju kvinnor med som fildelar... men vem bryr sig om petitesser? 😉 hehe
July 18, 2003
csm101 wrote: [quote=Dry_Ice]Tror det är flera...
"Mer exakt var femte person totalt sett. I åldern 16–24 år har hälften av alla män gjort det. "
Syftar på... ?
I min familj sysslar hälften med fildelning vilket egentligen inte säger ett shajt om totala antalet fildelare i hela landet...
Sen att hälften av alla män i åldrarna 16-24 har gjort det säger heller inte ett skit om totala antalet, finns ju kvinnor med som fildelar... men vem bryr sig om petitesser? 😉 hehe
Tänkte mera på om man inte var insatt i ämnet så misstolkade man det till sex 😀
"har gjort det"
Lite trött så det var kanske dåligt 🙄
August 11, 2005
Dry_Ice wrote: [quote=csm101][quote=Dry_Ice]Tror det är flera...
Syftar på... ?
Tänkte mera på om man inte var insatt i ämnet så misstolkade man det till sex 😀
"har gjort det"
Lite trött så det var kanske dåligt 🙄
Haha, jo, det är klart att man kan se det på det sätte med men nu var det ju bara så att originalsyftet med meningen var så urbota dum att den kopplingen uteblev hos mig 😀
2 Guest(s)