February 12, 2002
Vill höra om ni planerar nå kul.. 😀 Tänkte också att vi kan ju kläcka lite idér till kul skämt. Har ni nå kul skämt på lager?
Har många ja måste averka imorrn men för lite tid att klura ut allt själv.. 😉
Ni kan ju också dra upp om ni hittar nått aprilskämt i nån tidning eller hör på tv eller likande.. Typ era mistankar vad som kan vara ett aprilskämt å sen om de verkligen va det. 🙂
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp]Oj oj, nu igen? Går så fort :D.
Har inget planerat, och förväntar mig inget. Förhoppnigsvis kommer man på något kul!
Jag kanske har planerat in något för medlemmar som skriver inlägg i fyllan. 😉
Aight! Ska inte vara full imorgon, så tyvärr ;). Du får busa med någon annan.
Vi lär väl hålla utkik på diverse spelbutiker online mm, brukar alltid hända något där. Tex förra året då "BF:Göteborg" kom ut :D.
September 12, 2001
Dehman wrote: https://www.nordichardware.se/.....11804.html
Hrmm :-k
Jepp...lille kråkis har ett bus på gång ja. 🙂
March 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Adam]Funderar på att dumpa bruden imorron. Om det blir pinsamt och hon inte tar det på allvar kan jag ju köra en "April April..." 🙂
Jösses !
Det där borde du nog inte göra...kan komma att bli katastrofala effekter. 🙂
Vadå? Det är vattentätt...! 🙂
Vad kan gå fel? Hon kan bli sur... So? 🙂
March 10, 2002
Adam wrote: [quote=skiroy][quote=Adam]Funderar på att dumpa bruden imorron. Om det blir pinsamt och hon inte tar det på allvar kan jag ju köra en "April April..." 🙂
Jösses !
Det där borde du nog inte göra...kan komma att bli katastrofala effekter. 🙂
Vadå? Det är vattentätt...! 🙂
Vad kan gå fel? Hon kan bli sur... So? 🙂
Du verkar vara en känslig och förstående kille, du kommer säkert få jättemånga bra tjejer här i livet... 🙄 ;P
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=Dehman]https://www.nordichardware.se/forum/vars-hittar-man-ritningar-over-byggnader-vt111804.html
Hrmm :-k
Jepp...lille kråkis har ett bus på gång ja. 🙂
Nja, varför börjar man alltid försen?
Å förresten, sluta kalla mig "lille kråkis".. Annars väntar en ban. :arg:
1 Guest(s)