Vänner har jag, men inga på teven.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
Marcan- wrote: Sett alla redan. Kan t.o.m replikerna utantill, det kan macrus intyga. Så jag orkar nog inte titta.
Pajas som sitter och förstör Friends avsnitt man kollar på, även om man har sett det är det jävligt irriterande när folk sitter och säger replikerna innan. Varje jävla replik. 2st som sitter och säger dom, så om den andra missa så sa ändå den andra repliken. :bash:
Fattar inte hur man kan komma ihåg alla så som dom göra, helt galet.
April 14, 2002
macrus wrote: [quote=Marcan-]Sett alla redan. Kan t.o.m replikerna utantill, det kan macrus intyga. Så jag orkar nog inte titta.
Pajas som sitter och förstör Friends avsnitt man kollar på, även om man har sett det är det jävligt irriterande när folk sitter och säger replikerna innan. Varje j**la replik. 2st som sitter och säger dom, så om den andra missa så sa ändå den andra repliken. :bash:
Fattar inte hur man kan komma ihåg alla så som dom göra, helt galet.
Kunde inte motstå, kommer som en reflex 😉
October 24, 2002
Sett alla säsonger ett antal gånger, alltid passivt dock. Men kan också stor del av replikerna så inte särskilt kul att kolla på det längre. Ikväll är det ju trotts att lucie, har man en anledning att ge folk imorgon när de frågar varför man är bakfull. Man måste ju ta vara på tillfällena :p
2 Guest(s)