May 10, 2002
Urax wrote: Just Carolagrejen var ju inte rolig öht. Nästan lite pinsamt att se på när dom satt och spelade upp det helt omotiverat.
skojar du? Jag höll fan på svimma av det jag skrattade under det klippet! :bgrin:
ang. gästerna som BlueX tog upp så är det väl mer att dom har dom som att bolla kommentarer med lite som extra sidekicks än för att intervjua, dom har ju hyfsat roliga folk som kommer dit också om man bortser från Fadde och Double-D McGee . Sen lockar det ju folk att se programmen självklart.
September 12, 2001
MrWeizel wrote: Riktigt j**la roligt, men det med Nalles "son" tyckte jag faktiskt var över gränsen. Älska med sin son, är det normalt där de kommer ifrån, eller varför får man ens för sig att säga det??
Annars, klockrent. Han som intervjuade engelska musikern, helt sanslöst :)R
Det var kanske en smula lågt det där med Nalle: Men det är ju lite av vad programmet går ut på samt att med Nalles agerande och personlighet så har han lite sig själv att skylla. 🙂
För övrigt var inslaget med den ytterst famösa översättningen helt makalöst roligt. Snacka om hjärnsläpp. :)R
December 5, 2002
MrWeizel wrote: Riktigt j**la roligt, men det med Nalles "son" tyckte jag faktiskt var över gränsen. Älska med sin son, är det normalt där de kommer ifrån, eller varför får man ens för sig att säga det??
Annars, klockrent. Han som intervjuade engelska musikern, helt sanslöst :)R
Men nej det har ju inget med indiern att göra! Det har ju till 110% med Nalle att göra - Att han är typ pedofil, bög och allmänt risig... Riktigt gott ju! HAHAHA
2 Guest(s)