12 saker du önskar du inte visste|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
12 saker du önskar du inte visste
obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
sp_UserOfflineSmall Offline
830770
January 27, 2005 - 12:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Denna är väl den enda som ligger nära sanningen.
Det har gjorts en undersökning här i Sverige om godiset som finns vid vissa kassor.
I vissa skålar var det mer "skit" än på en vanlig offentlig toalett. :cy: :bgrin:

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

Captain_Anarchy
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 281
830778
January 27, 2005 - 12:34 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: Denna är väl den enda som ligger nära sanningen.
Det har gjorts en undersökning här i Sverige om godiset som finns vid vissa kassor.
I vissa skålar var det mer "skit" än på en vanlig offentlig toalett. :cy: :bgrin:

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

inget man dör av verkar de som men ändå rätt snuskigt :arg:

Suizide
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 746
830889
January 27, 2005 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: 1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

Tveksam till den, hur ska de gå till? Om jag simmar en timme har jag garanterat inte fått i mig en halv liter vatten ens, då ska man simma i urin i så fall.

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
830900
January 27, 2005 - 3:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Suizide wrote: [quote=obelix]1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

Tveksam till den, hur ska de gå till? Om jag simmar en timme har jag garanterat inte fått i mig en halv liter vatten ens, då ska man simma i urin i så fall.

Precis vad jag tänkte. Så mycket vatten får man ju inte i sig ens.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
830915
January 27, 2005 - 3:40 pm
sp_Permalink sp_Print

så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.

har ju läst detta förut och jag hoppas att allt inte stämmer.

Jag har aldrig förstått mig på folk som inte tvättar händerna efter dom varit på dass, många kompisar gör så och jag kan ju inte säga att jag trivs att skaka hand eller ens ta i deras TVkontroll när jag är på besök.
Tvätta händerna FFS !

undra hur stor chans det är att få munherpes av att ens polare lånar lite vatten från vattenflaskan på gymmet är.
tack vare en sådan smart kompis som väldigt sällan tvättar händerna så har jag munsår ca 1 gång i månaden nu mer.

Fan vad jag vill döda folk som inte tvättar händerna nu.

Mind
Member
Medlem
830916
January 27, 2005 - 3:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: [quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

Blev lite förvånad att det var fler kvinnor än män.

Män har oftast större behov av att tvätta händerna efteråt.
(Om inte brudarna börjar stoppa in fingrarna)

tar ni i slangen när ni lättar på trycket ?
och tvättar ni händerna innan ni tar i den ?

om jag inte vill ta i den lille på tex krogen så brukar jag bara dra ner kallingarna och kasta ut den så den hänger på den rena kanten av mina kallingar och hålla i sidan av kallingarna.
Voila, ingen kontakt med snorren och man kan slippa att få nån otrevlig hudsjukdom som fastnat på händerna från nån annan äklig jävel som tagit i nånting.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
830922
January 27, 2005 - 3:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=Json_81][quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

Män har oftast större behov av att tvätta händerna efteråt.
(Om inte brudarna börjar stoppa in fingrarna)

tar ni i slangen när ni lättar på trycket ?
och tvättar ni händerna innan ni tar i den ?

om jag inte vill ta i den lille på tex krogen så brukar jag bara dra ner kallingarna och kasta ut den så den hänger på den rena kanten av mina kallingar och hålla i sidan av kallingarna.
Voila, ingen kontakt med snorren och man kan slippa att få nån otrevlig hudsjukdom som fastnat på händerna från nån annan äklig j**el som tagit i nånting.

Yay, här kunde vi lika gärna gå omkring i biosuit hör jag

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1991
830924
January 27, 2005 - 3:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.

Jag har aldrig förstått mig på folk som inte tvättar händerna efter dom varit på dass, många kompisar gör så och jag kan ju inte säga att jag trivs att skaka hand eller ens ta i deras TVkontroll när jag är på besök.
Tvätta händerna FFS !

undra hur stor chans det är att få munherpes av att ens polare lånar lite vatten från vattenflaskan på gymmet är.
tack vare en sådan smart kompis som väldigt sällan tvättar händerna så har jag munsår ca 1 gång i månaden nu mer.

Du verkar vara överkänslig mot bakterier asså. Sätt dig i en plast bubbla!

GooGeL
Member
Medlem
Forum Posts: 4327
830925
January 27, 2005 - 3:49 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: 1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

Säkert därför jag gillar och bada :blink: :D/ :rollsmile:

Mind
Member
Medlem
830928
January 27, 2005 - 3:53 pm
sp_Permalink sp_Print

festisMER wrote: [quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.

Tvätta händerna FFS !

överkänslig ? jag har blivit smittad av ett virus som det inte finns något botomedel mot och det plågar med utslag 1 gång i månaden och håller i ca 1½ vecka.

Hur skulle du gilla att inte kunna ha någon lipaction 1½ vecka i månaden ?

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
830932
January 27, 2005 - 3:57 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: Denna är väl den enda som ligger nära sanningen.

Det är ju det som skiljer arbetare och tjänstemän åt, arbetare tvättar händerna INNAN man pinkar, tjänstemän efter...

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
830933
January 27, 2005 - 3:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=festisMER][quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.

Tvätta händerna FFS !

Som om du fick nån endå? 🙄 :bgrin:

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1991
830939
January 27, 2005 - 4:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=festisMER][quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.

Tvätta händerna FFS !

överkänslig ? jag har blivit smittad av ett virus som det inte finns något botomedel mot och det plågar med utslag 1 gång i månaden och håller i ca 1½ vecka.

Så du har munherpes?

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
830942
January 27, 2005 - 4:05 pm
sp_Permalink sp_Print

uääk, nu ska jag aldrig ta någon i handen i fortsättningen! :cy:

peppe20
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1432
830999
January 27, 2005 - 4:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: [quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

vet du inte att det är vanligt att kvinnor i åldrarna x-20 går iväg till toaletten i skolan/jobbet och onanerar 😉 Enligt vad jag hört så onanerar kvinnor mycket mycket mycket mer än vad vi män vet 🙂

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
831002
January 27, 2005 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

peppe20 wrote: [quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

vet du inte att det är vanligt att kvinnor i åldrarna x-20 går iväg till toaletten i skolan/jobbet och onanerar 😉 Enligt vad jag hört så onanerar kvinnor mycket mycket mycket mer än vad vi män vet 🙂

Skillnaden är bara att de inte pratar om det, am I right? 😛

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
831007
January 27, 2005 - 4:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: [quote=peppe20][quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

Skillnaden är bara att de inte pratar om det, am I right? 😛

Inte med män iaf 😉

//Andreas

Mind
Member
Medlem
831044
January 27, 2005 - 5:38 pm
sp_Permalink sp_Print

festisMER wrote: [quote=Mind][quote=festisMER][quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.

Tvätta händerna FFS !

Så du har munherpes?

Ja, tack vare en polare som drack ur min vattenflaska när han hade utslag.
nu måste jag passa mig så ingen dricker ur mina flaskor och glas resten av mitt liv, för att jag vill inte medvetet bringa detta till någon annan.

vet ni hur skämmigt det är att svara -nej tack jag har herpes.
när någon erbjuder en klunk av nån dricka ?
det är inget ni vill säga kan jag påstå.

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
831060
January 27, 2005 - 5:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Det med tvätta händerna: Ni(vi, jag också) som gör det, har ni tänkt på att ni utför era behov, tar i kranen, tvättar händerna och sedan tar i kranen igen? 🙂

På offentliga toaletter så får ni ju då givetvis bakterier från alla som tagit i kranen. Inte undra på att det blir vanligare och vanligare med rörelsesensor 😀

GooGeL
Member
Medlem
Forum Posts: 4327
831068
January 27, 2005 - 5:56 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: Det med tvätta händerna: Ni(vi, jag också) som gör det, har ni tänkt på att ni utför era behov, tar i kranen, tvättar händerna och sedan tar i kranen igen? 🙂

På offentliga toaletter så får ni ju då givetvis bakterier från alla som tagit i kranen. Inte undra på att det blir vanligare och vanligare med rörelsesensor 😀

Går att använda armbågen för att stänga av den.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 42
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL