January 12, 2004
Denna är väl den enda som ligger nära sanningen.
Det har gjorts en undersökning här i Sverige om godiset som finns vid vissa kassor.
I vissa skålar var det mer "skit" än på en vanlig offentlig toalett. :cy: :bgrin:
7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.
September 23, 2004
obelix wrote: Denna är väl den enda som ligger nära sanningen.
Det har gjorts en undersökning här i Sverige om godiset som finns vid vissa kassor.
I vissa skålar var det mer "skit" än på en vanlig offentlig toalett. :cy: :bgrin:7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.
inget man dör av verkar de som men ändå rätt snuskigt :arg:
April 14, 2002
Suizide wrote: [quote=obelix]1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.
Tveksam till den, hur ska de gå till? Om jag simmar en timme har jag garanterat inte fått i mig en halv liter vatten ens, då ska man simma i urin i så fall.
Precis vad jag tänkte. Så mycket vatten får man ju inte i sig ens.
June 28, 2001
så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.
har ju läst detta förut och jag hoppas att allt inte stämmer.
Jag har aldrig förstått mig på folk som inte tvättar händerna efter dom varit på dass, många kompisar gör så och jag kan ju inte säga att jag trivs att skaka hand eller ens ta i deras TVkontroll när jag är på besök.
Tvätta händerna FFS !
undra hur stor chans det är att få munherpes av att ens polare lånar lite vatten från vattenflaskan på gymmet är.
tack vare en sådan smart kompis som väldigt sällan tvättar händerna så har jag munsår ca 1 gång i månaden nu mer.
Fan vad jag vill döda folk som inte tvättar händerna nu.
June 28, 2001
Json_81 wrote: [quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
Blev lite förvånad att det var fler kvinnor än män.
Män har oftast större behov av att tvätta händerna efteråt.
(Om inte brudarna börjar stoppa in fingrarna)
tar ni i slangen när ni lättar på trycket ?
och tvättar ni händerna innan ni tar i den ?
om jag inte vill ta i den lille på tex krogen så brukar jag bara dra ner kallingarna och kasta ut den så den hänger på den rena kanten av mina kallingar och hålla i sidan av kallingarna.
Voila, ingen kontakt med snorren och man kan slippa att få nån otrevlig hudsjukdom som fastnat på händerna från nån annan äklig jävel som tagit i nånting.
January 17, 2002
Mind wrote: [quote=Json_81][quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
Män har oftast större behov av att tvätta händerna efteråt.
(Om inte brudarna börjar stoppa in fingrarna)
tar ni i slangen när ni lättar på trycket ?
och tvättar ni händerna innan ni tar i den ?
om jag inte vill ta i den lille på tex krogen så brukar jag bara dra ner kallingarna och kasta ut den så den hänger på den rena kanten av mina kallingar och hålla i sidan av kallingarna.
Voila, ingen kontakt med snorren och man kan slippa att få nån otrevlig hudsjukdom som fastnat på händerna från nån annan äklig j**el som tagit i nånting.
Yay, här kunde vi lika gärna gå omkring i biosuit hör jag
March 1, 2004
Mind wrote: så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.
Jag har aldrig förstått mig på folk som inte tvättar händerna efter dom varit på dass, många kompisar gör så och jag kan ju inte säga att jag trivs att skaka hand eller ens ta i deras TVkontroll när jag är på besök.
Tvätta händerna FFS !undra hur stor chans det är att få munherpes av att ens polare lånar lite vatten från vattenflaskan på gymmet är.
tack vare en sådan smart kompis som väldigt sällan tvättar händerna så har jag munsår ca 1 gång i månaden nu mer.Fan vad jag vill döda folk som inte tvättar händerna nu.
Du verkar vara överkänslig mot bakterier asså. Sätt dig i en plast bubbla!
June 28, 2001
festisMER wrote: [quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.
Tvätta händerna FFS !undra hur stor chans det är att få munherpes av att ens polare lånar lite vatten från vattenflaskan på gymmet är.
tack vare en sådan smart kompis som väldigt sällan tvättar händerna så har jag munsår ca 1 gång i månaden nu mer.Fan vad jag vill döda folk som inte tvättar händerna nu.
överkänslig ? jag har blivit smittad av ett virus som det inte finns något botomedel mot och det plågar med utslag 1 gång i månaden och håller i ca 1½ vecka.
Hur skulle du gilla att inte kunna ha någon lipaction 1½ vecka i månaden ?
April 18, 2003
obelix wrote: Denna är väl den enda som ligger nära sanningen.
I vissa skålar var det mer "skit" än på en vanlig offentlig toalett. :cy: :bgrin:7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.
Det är ju det som skiljer arbetare och tjänstemän åt, arbetare tvättar händerna INNAN man pinkar, tjänstemän efter...
January 17, 2002
Mind wrote: [quote=festisMER][quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.
Som om du fick nån endå? 🙄 :bgrin:
March 1, 2004
Mind wrote: [quote=festisMER][quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.
överkänslig ? jag har blivit smittad av ett virus som det inte finns något botomedel mot och det plågar med utslag 1 gång i månaden och håller i ca 1½ vecka.
Så du har munherpes?
December 7, 2001
Marcan- wrote: [quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
vet du inte att det är vanligt att kvinnor i åldrarna x-20 går iväg till toaletten i skolan/jobbet och onanerar 😉 Enligt vad jag hört så onanerar kvinnor mycket mycket mycket mer än vad vi män vet 🙂
February 12, 2003
peppe20 wrote: [quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
vet du inte att det är vanligt att kvinnor i åldrarna x-20 går iväg till toaletten i skolan/jobbet och onanerar 😉 Enligt vad jag hört så onanerar kvinnor mycket mycket mycket mer än vad vi män vet 🙂
Skillnaden är bara att de inte pratar om det, am I right? 😛
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=peppe20][quote=Marcan-][quote=obelix]5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
Skillnaden är bara att de inte pratar om det, am I right? 😛
Inte med män iaf 😉
//Andreas
June 28, 2001
festisMER wrote: [quote=Mind][quote=festisMER][quote=Mind]så du menar att kvinnor tvättar händerna hälften så ofta efter att dom har mastuberat gämfört med män... cool.
Så du har munherpes?
Ja, tack vare en polare som drack ur min vattenflaska när han hade utslag.
nu måste jag passa mig så ingen dricker ur mina flaskor och glas resten av mitt liv, för att jag vill inte medvetet bringa detta till någon annan.
vet ni hur skämmigt det är att svara -nej tack jag har herpes.
när någon erbjuder en klunk av nån dricka ?
det är inget ni vill säga kan jag påstå.
January 28, 2003
Det med tvätta händerna: Ni(vi, jag också) som gör det, har ni tänkt på att ni utför era behov, tar i kranen, tvättar händerna och sedan tar i kranen igen? 🙂
På offentliga toaletter så får ni ju då givetvis bakterier från alla som tagit i kranen. Inte undra på att det blir vanligare och vanligare med rörelsesensor 😀
December 18, 2002
MrWeizel wrote: Det med tvätta händerna: Ni(vi, jag också) som gör det, har ni tänkt på att ni utför era behov, tar i kranen, tvättar händerna och sedan tar i kranen igen? 🙂
På offentliga toaletter så får ni ju då givetvis bakterier från alla som tagit i kranen. Inte undra på att det blir vanligare och vanligare med rörelsesensor 😀
Går att använda armbågen för att stänga av den.
1 Guest(s)