January 23, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=DraGoN]1. Datorer är alltid utbyttbara.
Som om inte sexpartnern är det?
Sen måste man ju ha en för att byta ut den också. :bgrin:
Som man måste ha pengar för att byta ut datorn.
mm, båda kostar tyvärr pengar på ett eller annat sätt
August 20, 2001
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=DraGoN]1. Datorer är alltid utbyttbara.
Så det är så ni skaffar era flickvänner?
March 20, 2003
Och det är gratis att skaffa ny tjej?? Vilken värld lever du i??
June 23, 2002
Pim_ wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=macrus][quote=DraGoN]1. Datorer är alltid utbyttbara.
Och det är gratis att skaffa ny tjej?? Vilken värld lever du i??
Ja om man ska ha KK eller mja kondomerna kanske kostar en del då. 😀
Jag vet inte men jag lever väl i den alla andra lever i, men är inte riktigt säker.
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=macrus][quote=DraGoN]1. Datorer är alltid utbyttbara.
Förstår inte riktigt. :S
"pappa betalar" kallas det :bgrin:
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=macrus][quote=DraGoN]1. Datorer är alltid utbyttbara.
Ja du behöver alltså en ny sexpartner för att byta ut den andra, då menar jag att du behöver pengar för att byta ut datorn iaf oftast.
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Dehman][quote=macrus][quote=DraGoN]1. Datorer är alltid utbyttbara.
Ja du behöver alltså en ny sexpartner för att byta ut den andra, då menar jag att du behöver pengar för att byta ut datorn iaf oftast.
Aha, ja kvinnor kan vara dyra. =/
July 8, 2003
DiDi wrote: [quote=caged][quote=DraGoN] 3. Disketten är alltid hård, även när du tar ut den.
Jag vet inte hur det är med dig, men när jag tar ut "disketten" så är jag klar med "kopieringen" och därför bör disketten bli mjuk, det finns ingen anledning för den att vara hård längre. =)
Men om du vill vara säker på att du gjort jobbet ordentligt så gör du ju ytterligare en "kopiering" och då är det ju ganska bra om "disketten" fortfarande är hård...
🙄
Men orka.... Nej, jag har satt en övre gräns på 3 kopieringar per dag och då vill jag vila mellan dem.
1 Guest(s)