November 5, 2001
jag satt o lekte med min dator som jag nyss hade ljud dämpat. så fick jag för mig att koppla av den lilla orginal fläkten som satt på min cpu o istället försöka rikta min stora 120 mm fläkt mot flänsen (fläkten hade jag fått från ett gammalt server nätaggregat, den va en papst på 2.6 watt), iaf så råkade jag få in ringret i jätten, aj, det blev ett jack i fingret o det verkar vara rätt djupt, så nu sitter jag här med plåster o hoppas på att mina föräldrar inte ska lägga märket till det (man vet ju inte vad som kan hända då;)......och moral kakan i denna tråd är att man ska akta sig för 120 mm fläktar som är igång
March 17, 2002
June 17, 2001
On 2002-04-01 18:18, Gusten2 wrote:
mmmm, en polare var lite full och skulle visa en sak för oss... han plockade fram snorren och körde in den i en 80 mm fläkt, tjoff sa det och han fick åka ambulans
Men... :banghead:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 8, 2002
May 23, 2001
mmmm, en polare var lite full och skulle visa en sak för oss... han plockade fram snorren och körde in den i en 80 mm fläkt, tjoff sa det och han fick åka ambulans
Testade också det en gång, fast med en 120 mm Deltafläkt, fläkten gick sönder? 😀
September 8, 2001
On 2002-04-02 11:41, newbee wrote:
mmmm, en polare var lite full och skulle visa en sak för oss... han plockade fram snorren och körde in den i en 80 mm fläkt, tjoff sa det och han fick åka ambulansTestade också det en gång, fast med en 120 mm Deltafläkt, fläkten gick sönder? 😀
Haha!
Mannen med den gyllene stål *censur*en....
Du skulle ha sett när jag körde moppe en gång och vips fick "pek".
"Pålen" slog ner i marken och jag flög iväg som en stavhoppare...
2 Guest(s)