January 15, 2004
PlayNT wrote: [quote=tindy_14]Det värsta är att "Tjejen" är snygg!
Jag håller med.
Kanske man håller på att bli lite homosexuell. :cy:
Vad är man egentligen om man är tillsammans med en transvestit? Då är ju transvestiten bög, fast man själv tänder på tjejer? Ok, är penis inblandat så är man väl en äkta bisexuell.. Men man kan ju aldrig vara homo om man är tillsammans med trans-nånting..
January 15, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Gulzebra][quote=ManicBlue]Same same different shit....jag hade inte brytt mig, personen hade ju tydligen redan bytt kön så de är ju bara att köra på.
Nä, det är ju faktist same shit om vi ska vara tekniska. 😕
:cy: :cy: :cy: var du verkligen tvungen? :cy: :cy: :cy:
Ja, tydligen. :bgrin:
October 16, 2003
Json_81 wrote: Fy fan vad sjukt.
Finns det inga gränser för vad de hittar på?
Hoppas verkligen killarna som var med får igenom sina stämningar.
har du sett battle royale? en japansk film där det är en grupp ungdomar som sätts på en öde ö i 3 dagar och last man standing vinner...
är det fler än 1 vid liv efte 3 dagar så dör alla :S
May 17, 2002
Gulzebra wrote: Det är bäst att ni kollar nu om ni någonsin vill se något liknande.
Dom betar av alla varianter av sjuka såpor där dom lurar deltagarna och dom får något som dom inte förväntar sig. Det kommer aldrig funka fler än 1 gång.
Vem skulle tro att miljonären som man tävlar om verkligen är miljonär nu? Så många blåsta bimbos kan dom inte hitta. Det slutar väl med att dom fejkar allt till slut, alla är med på det.
Jag tänker i alla fall titta, om inte annat för att det är första och sista gången man får se det.
Dom kan ju i och för sig ha spelat in en annan säsong parallelt, men det blir inte många säsonger iaf.
man tycker ju att de borde ta slut någon gång..
April 16, 2003
Marre wrote: VARNING!
Bara för dem som vill veta hur det gick:
http://www.mirror.co.uk/news/a....._page.htmlLOL!
/Weeee!
Tack, Marre. Nu slipper jag behöva titta på den skiten. Kan jag göra viktigare saker, som att vara ute i solen. 😀
December 10, 2002
Alltså det är ju så sjukt sånt här, TV3 har blivit
stämda för detta, även en del av TV-crewen har
ställt sig på killarnas sida, då detta är otroligt
förnedrande... fy sjutton säger jag...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
December 10, 2002
richardb wrote: jag skulle fan stämma dom eller någe ;D
Redan gjort, även har det blivit ett krav från killarna som deltog att TV3
inte skulle sända det.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
November 22, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Json_81]Fy fan vad sjukt.
Finns det inga gränser för vad de hittar på?
Hoppas verkligen killarna som var med får igenom sina stämningar.
har du sett battle royale? en japansk film där det är en grupp ungdomar som sätts på en öde ö i 3 dagar och last man standing vinner...
är det fler än 1 vid liv efte 3 dagar så dör alla :S
Sett den, den e jäkligt bra.
Men det är väl inte riktigt samma sak?
3 Guest(s)