March 23, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Json_81]Fy fan vad sjukt.
Finns det inga gränser för vad de hittar på?
Hoppas verkligen killarna som var med får igenom sina stämningar.
har du sett battle royale? en japansk film där det är en grupp ungdomar som sätts på en öde ö i 3 dagar och last man standing vinner...
är det fler än 1 vid liv efte 3 dagar så dör alla :S
haha... vad har battle royale med saken att göra? :S
December 10, 2002
json_81 wrote: [quote=dest]Fy fan vad sjukt.
Finns det inga gränser för vad de hittar på?
Hoppas verkligen killarna som var med får igenom sina stämningar.
har du sett battle royale? en japansk film där det är en grupp ungdomar som sätts på en öde ö i 3 dagar och last man standing vinner...
är det fler än 1 vid liv efte 3 dagar så dör alla :S
Fy fan, jag det kunde jag väl tänka mig .. japaner 😀 .. nee, men det är
alltså sjukt ju...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
October 16, 2003
MrWeizel wrote: [quote=richardb]haha... vad har battle royale med saken att göra? :S
Tror han syftade på "finns det inga gränser för vad de visar på TV". Dock så ser jag ingen så direkt koppling heller 😛
mm jo... ööh.. ni får ju fantisera lite! det kanske kommer hända med dödsdömda amerikaner och den som vinner blir fri? 🙄
October 14, 2002
enligt http://www.tv.nu är det ikväll
Tid: 2200 - 2230
Titel: Extra: Den där Miriam - Imdb
Övrigt: Brittisk realityserie från 2004. Del 2 av 12. Mera intriger, mera kiv och mera Miriam!
September 8, 2003
festisMER wrote: Extra avsnittet var ju sämst! Nån j**la gubbe som satt och snacka massa skit! Han satt liksom och snackade om första avsnittet. Kul...
Ellerhur... andra avsnittet avr typ en resumé av första jue.. aja, skitskönt program iaf o han var ju rätt het 😉 haha kan inte sluta tänka på vad som skulle hända om dom strulade o att det ledde till mer... liksom tänk om nån tar honom mellan benen och känner K.UKEN! hahahhahaah 😀 BAM! :bgrin:
March 1, 2004
MrWeizel wrote: [quote=Pierre C]liksom tänk om nån tar honom mellan benen och känner K.UKEN! hahahhahaah 😀 BAM! :bgrin:
Han/hon är la helt opererad?
Hål isf pinne mao...
Nej det var nån som var läklare där som kunde intyga att det var en kille och att den hade ett manligt könsorgan
3 Guest(s)