March 11, 2003

ocz wrote: Haahahaha... Skulle aldrig bli ihop med ett sånt *censur*, ännu mindre förlora min oskuld med ett sånt krääk!
edit: hon har pedofilgener ser det ut som...
Vem vet, du kanske blir nerbrottad av någon snabbköpskassörska en vacker dag. Erkänn nu, det är din högsta dröm....:D
March 14, 2004

denstore wrote: [quote=ocz]Haahahaha... Skulle aldrig bli ihop med ett sånt *censur*, ännu mindre förlora min oskuld med ett sånt krääk!
edit: hon har pedofilgener ser det ut som...
Vem vet, du kanske blir nerbrottad av någon snabbköpskassörska en vacker dag. Erkänn nu, det är din högsta dröm....:D
Min kompis blev faktist nedbrottad av våran förra gympalärare när han va jobbig, sen så ändrade hon sig i sista sekunden och pussade honom och sa att han va så söt typ!
Only i Sweden... :bgrin:
edit: när hon låg över honom!! 8)
March 14, 2004

Akatosh wrote: Tror det hade blivit mer skrik om det hade varit tvärtom. Men annars så kan man ju säga att kärlek känner inga gränser, dock anser jag att är man 14 år så vet man inte vad kärlek är... tar några år att fatta.
Snarare din åsikt... Eller hur ska jag komentera?
March 11, 2003

ocz wrote: [quote=Akatosh]Tror det hade blivit mer skrik om det hade varit tvärtom. Men annars så kan man ju säga att kärlek känner inga gränser, dock anser jag att är man 14 år så vet man inte vad kärlek är... tar några år att fatta.
Vad vet du? Du är väl inte 14?:D
December 15, 2003

ocz wrote: [quote=Akatosh]Tror det hade blivit mer skrik om det hade varit tvärtom. Men annars så kan man ju säga att kärlek känner inga gränser, dock anser jag att är man 14 år så vet man inte vad kärlek är... tar några år att fatta.
Den bittra sanningen , hur ont det än gör är att när du (som verkar vara rätt så ung) blir ca 25-30 så förstår du hur ung , naiv och totalt okunnig du var som tonåring. Jag är 33 år nu och jag kan erkänna att jag resonerade som så när jag var 14 att jag var mogenheten själv och visste allt. Nu förstår jag bättre och har bett om ursäkt till mina föräldrar för mitt beteende. Så är det, är man tonåring så är man ett barn. (nu finns det givetsvis undantag som tex den tolvåring som får laga mat, betala räkningar och ta hand om hela familjen pga tex föräldrars grava missbruk etc, såna barn blir vuxna fort..)
July 27, 2002

Akatosh wrote: [quote=ocz][quote=Akatosh]Tror det hade blivit mer skrik om det hade varit tvärtom. Men annars så kan man ju säga att kärlek känner inga gränser, dock anser jag att är man 14 år så vet man inte vad kärlek är... tar några år att fatta.
Den bittra sanningen , hur ont det än gör är att när du (som verkar vara rätt så ung) blir ca 25-30 så förstår du hur ung , naiv och totalt okunnig du var som tonåring. Jag är 33 år nu och jag kan erkänna att jag resonerade som så när jag var 14 att jag var mogenheten själv och visste allt. Nu förstår jag bättre och har bett om ursäkt till mina föräldrar för mitt beteende. Så är det, är man tonåring så är man ett barn. (nu finns det givetsvis undantag som tex den tolvåring som får laga mat, betala räkningar och ta hand om hela familjen pga tex föräldrars grava missbruk etc, såna barn blir vuxna fort..)
Word osv etc.[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)