February 3, 2003

denstore wrote: [quote=Extatic][quote=GatriC]påminner mig om nåt annat jag såg, en liten flicka i Indien gifte sig med en hund
var hunden snygg? annars blev den lilla flickan ganska blåst måste jag säga
Den kanske var rik?:)
Annat än på loppor? njee tror inte det... iofs känner inga indiska hundar?
July 14, 2004

JA..han lär ju bli besviken ifall han får syn på en porrbild o ser dom fina pattarna jämfört med hans fru som redan släpar... när han e 20 så hänger dom så mkt att man kan tro att det är hon som polerar golvet?´ :)R :spy: asså, jag hade dödat min kompis och min morsa om dom gift sig, sen hade jag skyllt på tillfällig sinnesförvirring och stämt staten( vi snackar i USA meter där det jag säger anses som helt rimligt)
April 10, 2003

Akatosh wrote: [quote=ocz][quote=Akatosh]Tror det hade blivit mer skrik om det hade varit tvärtom. Men annars så kan man ju säga att kärlek känner inga gränser, dock anser jag att är man 14 år så vet man inte vad kärlek är... tar några år att fatta.
Snarare din åsikt... Eller hur ska jag komentera?
Den bittra sanningen , hur ont det än gör är att när du (som verkar vara rätt så ung) blir ca 25-30 så förstår du hur ung , naiv och totalt okunnig du var som tonåring. Jag är 33 år nu och jag kan erkänna att jag resonerade som så när jag var 14 att jag var mogenheten själv och visste allt. Nu förstår jag bättre och har bett om ursäkt till mina föräldrar för mitt beteende. Så är det, är man tonåring så är man ett barn. (nu finns det givetsvis undantag som tex den tolvåring som får laga mat, betala räkningar och ta hand om hela familjen pga tex föräldrars grava missbruk etc, såna barn blir vuxna fort..)
Räker med att bli 20 för att se det (i alla fall i mitt fall) och det får mig bara att undra hur omogen kommer jag se mig som när jag är 25 och ser till baka till min mina år runt 20:
1 Guest(s)