December 20, 2000
September 12, 2001
Jag upphör aldrig att förvånas över folks colabehov..burr..har skruvat mkt i bilar o cola är alldeles perfekt rostlösare till skruvar o muttrar..tror ni mig inte så testa på nån rostig skruv o borsta sedan av den..jepp..som ny..nästan
Fundera då på vad den rackarns drycken gör med er mage 🙄
September 12, 2001
On 2001-10-10 02:09, LeviAthaN wrote:
Hällde i mig fyra liter under en helg och magen pajade totalt...!Kunde inte dricka cola på fem veckor efter det och har skurit ner rejält! Men har man en plåtmage, så...
fyra liter brukar ju gå ner på 1-1.5 dagar då det är lan. du måste blandat det med något olämpligt tex dânk 😀
October 9, 2001
Varför är just cola så omdiskuterat?
Är inte de andra märkena (fanta, sprite m.m) också skadliga. Jag menar titta vad som ligger på botten i en flaska fanta. SLAM från F*n vet var.
Det är väl ändå sockret i läsken som är det skadliga. Dvs om man inte dricker alltför mkt på en helg. Ca 4 liter om dan är väl standard på LAN, tycker jag.
June 13, 2001
Med ett ph värde på ungefär 3, så kommer dina kroppsdelar sakta men säkert att börja ruttna bort eller nåt....skaplig försurning...du har inte märkt att magen börjat ta stryk...eller omgivningen kanske har märkt det..genom lätta men sura vindpustar från ditt håll...
🙄
May 24, 2001
Den där vätskan som de tvättar flaskorna, är det inte det som kallas diskmedel?!
Jag är för mig det är det de hette
*---- Muskler o solbränna är mesigt ----*
[Athlon X2 5000+@3.1Gh|ASock planka |2Gb|900GB HDD[Radeon 3850|Vista Home premium]
October 8, 2001
Västa colan jag har smakat är ändå Japansk.
Smakade ok när man drack men sen kom en mystisk eftersmak av järn eller nåt..
Enda sättet att bli av smaken var att dricka mer men när flaskan var slut så är det väll tänkt att mn ska köpa en till för att bli av med det.
Nej akta er för japansk cola
2 Guest(s)