June 28, 2001

mysko, jag drömde att Twinpixel sladdade förbi mig med en sänkt Bäsch volvo och även hans polare hade nån ganska lik kärra, så hoppar twin ur bilen och ger mig någon present, tjötar lite, efter en stund så börjar vi skojbråka och han kör upp en tumme i röven på mig, det gör ont som fan och känns betydligt mkt obekvämare än att få bollarna krosade.
en stund senare så är vi inne i mitt rum och nissen lägger upp en en isärplockad och väldigt oljig Turbo på min säng.
sen hände det inte så mkt mer.
vadå knäppt, twinpixel som jag i stort sett aldrig har tjötat med dyker upp i en av mina drömmar och kör upp tummen i min röv samtidigt som någon ung grabb bliv våldtagen.
btw jag hade fantomsmärta i röven när jag vaknade, riktigt kusligt.
March 5, 2002

snyde wrote: Fackamato: Vad menar du egentligen med att visa känslor eller att bli attraherad?
Självklart kan man göra bådadera, jag kan ju känna starka vänskapsband med mina manliga bekanta eller erkänna att de ser väldigt bra ut, men att hysa känslor för någon på så sätt att man känner kärlek för någon såsom en normal man känner kärlek för en kvinna är väldigt fel. Samma sak med att känna sig attraherad på samma sätt som en normal man attraheras till en kvinna.
Kort sagt, jag har inget emot personer som visar känslor och så, man kan ju krama sina polare utan att vara bög för det, men att sitta och bli kär i dem och känna sig attraherad till dem? Nej, tack.
Att bli kär i en person och kunna ha ett förhållande med den personen ja. Båda av samma kön förstås. Fel? Nej. Onaturligt? Inte vet jag. Jag bryr mig inte. Det är inte skadligt iaf.
Sen hör man ju inte precis folk klaga över lesbiska tjejer. Bara de är på porrfilm så är det bra...
July 14, 2004

Fackamato wrote: [quote=snyde]Fackamato: Vad menar du egentligen med att visa känslor eller att bli attraherad?
Självklart kan man göra bådadera, jag kan ju känna starka vänskapsband med mina manliga bekanta eller erkänna att de ser väldigt bra ut, men att hysa känslor för någon på så sätt att man känner kärlek för någon såsom en normal man känner kärlek för en kvinna är väldigt fel. Samma sak med att känna sig attraherad på samma sätt som en normal man attraheras till en kvinna.
Kort sagt, jag har inget emot personer som visar känslor och så, man kan ju krama sina polare utan att vara bög för det, men att sitta och bli kär i dem och känna sig attraherad till dem? Nej, tack.
Att bli kär i en person och kunna ha ett förhållande med den personen ja. Båda av samma kön förstås. Fel? Nej. Onaturligt? Inte vet jag. Jag bryr mig inte. Det är inte skadligt iaf.
Sen hör man ju inte precis folk klaga över lesbiska tjejer. Bara de är på porrfilm så är det bra...
inte skadligt? DET KALLAS HIV, AIDS GRABBEN OMG
January 29, 2003

Fackamato wrote:
Homosexuell "är" man när man blir sexuellt attraherad av samma kön som en själv DOCK så anser jag att man måste kunna bli kära i en person av samma kön också.
Dessa män är inte bögar för att de inte är kära i pojken, låter väl OK.
Fackamato wrote:
Rätt roligt att se att det fortfarande finns folk som tror att man är "bög" så fort man visar känslor för en person av samma kön, eller blir attraherad av dem...
Jag trodde de inte hade visat några känslor? Vem sa något om känslor? Inte jag.
January 5, 2002

obelix wrote: Så, istället för att göra det på ett bra sätt, så gör man samma sak som en som gjort det dåligt, generallisera?
Man visar inte kraftigt homosexuella tendenser om man våldtar en kille, man visar tecken på att man är sjuk i huvudet i första hand, i andra hand så är peronen först och främst kåt.
Man kan inte säga att han är bög förrän man vet att han är det.
Elle var det ni som genomförde denna vedervärdiga handling?
1. Jag var högst ironisk, om det undgick dig.
2. Jag skulle vilja påstå att du har fel; att känna sexuell lust mot en person av samma kön tyder på homosexualitet.
Egentligen krävs det nog inte mycket till psykisk rubbning för att våldta någon. Jag tycker visserligen att våldtäktsmän och -kvinnor är löss, men man kan ju faktiskt se det ur en biologisk synvinkel också. Inom djurriket pågår våldtäkter i stor skala; det är ett sätt för hanarna att säkerställa sina geners fortlevnad och så vidare - ifall villiga honor inte finns att tillgå får man helt enkelt skaffa någon som är ovillig. Däremot förekommer aldrig våldtäkter mot det samma könet - varför?
Det finns en spärr inom de flesta av oss. Denna spärr är dock inte medfödd, den är inlärd eftersom vi vuxit upp i ett civiliserat samhälle med lagar och regler. Väljer man att bryta mot denna spärr (eller om man helt enkelt saknar den) och våldta någon brukar man ju fortfarande hålla sig till sina normala preferenser, eller? Detta är, till skillnad från "våldtäktsspärren" en naturlig och medfödd spärr - det är naturen som mentalt hindrar oss från att dras till samma kön.
September 28, 2003

Nomic wrote: det är definitivt BÖGAR... FIKUSAR...HOMESEXUELLA :@,hade jag vetat vem dom var, vad som hade hänt hade jag definitivt dödat båda 2 och med glädje(skrattande) tagit straffet ( om det vart mot mig eller någon jag känner då)
Fackamato sa: "Du blir nog inte kvar länge här."
Nomic säger : :)R
fastbullit säger: ](*,) du borde ta o tagga ner nomic, inte vara så kaxig
January 5, 2002

Fackamato wrote: Sakta ner jävligt mycket nu, hörredu. Sen när har jag hotat att döda någon?
Det sa jag aldrig. Däremot utgick jag ifrån att felet du tyckte att han (Nomic) gjorde ("Du blir nog inte kvar länge här.") var att han orerade om hur mycket han hade velat döda och fista folk med baseballträn.
Jag ber om ursäkt för att inte ha varit tydlig nog
January 12, 2004

Nomic wrote: [quote=Fackamato][quote=snyde]Fackamato: Vad menar du egentligen med att visa känslor eller att bli attraherad?
inte skadligt? DET KALLAS HIV, AIDS GRABBEN OMG
Läs på hur man smittas "grabben"...
January 12, 2004

snyde wrote: [quote=obelix]Det tyder lika mycket på att han som blev våldtagen var homosexuell i sådant fall...
Menade du allvar med vad du sa nu?
Lika mycket som dom som säger sig veta att dom som våldtog killen är bögar...
Skillnaden är att jag vet att det jag skrev är skitsnack...
January 5, 2002

obelix wrote: Lika mycket som dom som säger sig veta att dom som våldtog killen är bögar...
Det tråkiga med det du sa var att det inte på något sätt kan kopplas till det jag sa - "Det tyder lika mycket på...".
Nåja. Jag vill dessutom, eftersom du tycks ha undgått det, återigen klargöra att jag på intet sätt är (eller kan vara, för den delen) säker på att våldtäktsmännen är bögar. Deras sexuella preferens i just det här fallet pekar dock onekligen på det.
January 12, 2004

snyde wrote: [quote=obelix]Lika mycket som dom som säger sig veta att dom som våldtog killen är bögar...
Det tråkiga med det du sa var att det inte på något sätt kan kopplas till det jag sa - "Det tyder lika mycket på...".
Nåja. Jag vill dessutom, eftersom du tycks ha undgått det, återigen klargöra att jag på intet sätt är (eller kan vara, för den delen) säker på att våldtäktsmännen är bögar. Deras sexuella preferens i just det här fallet pekar dock onekligen på det.
Det enda fallet pekar på är det att en kille blivit våldtagen av två andra killar, inget annat.
Innan man vet att gärningsmännen är det så vet man inte, det blir bara en massa dumma och konstiga spekulationer som spär på en massa fördommar
January 5, 2002

Hur kan du undgå du att förstå varför jag förutsätter att två män som våldtar en tredje man är homosexuella? Det är enkel induktion; män som känner sexuell dragning (enligt mig ett krav för att fullborda en våldtäkt, men jag kan ju inte veta då jag aldrig försökt :roll:) med andra män tenderar att vara homosexuella.
Jävlighet: Självklart kan man aldrig vara säker på att något är på ett visst sätt, trots att det varit det alla tidigare gånger, men utan induktion skulle inte mycket av det som idag är allmänt accepterat vara giltigt.

October 16, 2003

obelix wrote: Det tråkiga med det du sa var att det inte på något sätt kan kopplas till det jag sa - "Det tyder lika mycket på...".
Det enda fallet pekar på är det att en kille blivit våldtagen av två andra killar, inget annat.
Innan man vet att gärningsmännen är det så vet man inte, det blir bara en massa dumma och konstiga spekulationer som spär på en massa fördommar
så... om du har sex med din polare på betyder inte det att du e bög?
hmm, det trodde jag iaf...
May 23, 2001

obelix wrote: [quote=Zelog][quote=obelix][quote=desdecado][quote=obelix]Vem har sagt att det är bögar?
"gärningsmän"??
Zelog wrote: Obelix, dom söker gärningsmän. En kille som pökar en annan kille brukar kallas bög.
Det måste inte vara bögar för att dom har våldtagit en kille i röven... *tips*
Öhm.... hur definerar du bög?
Det är en man som dras till en annan man sexuellt...
Detta är inte atraktion, detta är en våldtäckt, det räcker med att vara kåt.
Fast om man nu är kåt så tar man väl inte en kille om man är hetro? Då våldtar man väl en tjej istället?
January 12, 2004

snyde wrote: Hur kan du undgå du att förstå varför jag förutsätter att två män som våldtar en tredje man är homosexuella? Det är enkel induktion; män som känner sexuell dragning (enligt mig ett krav för att fullborda en våldtäkt, men jag kan ju inte veta då jag aldrig försökt :roll:) med andra män tenderar att vara homosexuella.
Jävlighet: Självklart kan man aldrig vara säker på att något är på ett visst sätt, trots att det varit det alla tidigare gånger, men utan induktion skulle inte mycket av det som idag är allmänt accepterat vara giltigt.
Detta har inget med sexuell dragning att göra.
Dessa två idioterna kan lika gärna ha varit påtända och stenkåta...
Referat ur Förövarpsykologi av Kwarnmark, Andersson 1999.
Maktvåldtäkt: Är vanligast, ofta planerad. Orsaken är starkt kontroll behov över en annan människa. Sexualiteten kompenserar en stark känsla av otillräcklighet. Därför måste han förneka att det gällde våldtäkt, att kvinnan istället frivilligt gått med på sex.
Vredesvåldtäkt: Oftast oplanerad, mer våld än nödvändigt. Ofta svårighet med att få erektion vilket kan leda till att förövaren tvingar offret till oralsex eller att onanera. Sexualiteten är ett utlopp för långvarig vrede, våldtäkten kan utlösas av någon händelse.
Ex. En kvinnan f.d. fästman var på besök, när hon ville han skulle gå blev han arg. Slog sönder saker och misshandlade sedan kvinnan för att sedan våldta henne.
Sadistisk våldtäkt: Sadisten får sexuell tillfredställelse av våldet i sig och offrets lidande. Våldet sker ofta på ett rituellt sätt. Det ovanligaste brottet.
(Kwarnmark & Tidefors 1999, s 32-35)
Enligt P. Johansson kommissarie på rikspolisstyrelsen finns det två stora grupper överfalls våldtäktsmän.
Organiserade: Har ofta planerat brottet innan, väljer plats, bedömer risken. Ofta intelligenta med ordnad barndom.
Kaotiska: Tar tillfället i akt, sällan planerade. Oftast dålig barndom, många med missbruksproblem. (Lindblom 1996)
1 Guest(s)