May 23, 2001

obelix wrote: [quote=stormaz] Fast om man nu är kåt så tar man väl inte en kille om man är hetro? Då våldtar man väl en tjej istället?
Nu blandar du ihop normal attraktion, med sjuka drifter...
Sjuka drifter ja, att vara bög tycker jag är ganska sjukt. Fast de som är bögar får väl vara det. Om jag mött en på gatan som säger att han är bög så skulle jag acceptera det men fortfarande tycka det vore sjukt. Men jag skulle ju inte direkt slå honom på käften eller nått, han skulle få gå vidare och leva sitt liv.
Jag kan inte hålla med dig med att dessa män inte är bögar eller bisexuella, verkar som vi har helt olika syn på detta. Jag är på snydes sida....
January 12, 2004

stormaz wrote: [quote=obelix][quote=stormaz] Fast om man nu är kåt så tar man väl inte en kille om man är hetro? Då våldtar man väl en tjej istället?
Sjuka drifter ja, att vara bög tycker jag är ganska sjukt. Fast de som är bögar får väl vara det. Om jag mött en på gatan som säger att han är bög så skulle jag acceptera det men fortfarande tycka det vore sjukt. Men jag skulle ju inte direkt slå honom på käften eller nått, han skulle få gå vidare och leva sitt liv.
Jag kan inte hålla med dig med att dessa män inte är bögar eller bisexuella, verkar som vi har helt olika syn på detta. Jag är på snydes sida....
Att vara homosexuell är lika normalt som att vara hetrosexuell...
February 16, 2004

obelix wrote: [quote=stormaz][quote=obelix][quote=stormaz] Fast om man nu är kåt så tar man väl inte en kille om man är hetro? Då våldtar man väl en tjej istället?
Beror ju på vad man kallar normalt.
November 2, 2001

Hmmm denna diskutionen spårade ut ganska kraftigt om hruvida gärningsmännen var homosexuella eller inte? Själv tycker jävligt synd om offret, fast även om dom får fast förövarna så går dom väl fria? Detta är ju sverige, landet där vi friar våldtäktsmän! Våldtäktsmän, mördare, pedofiler, djurplågare och kvinnomisshandlare är fanimej det lägst stående på hela jorden! Hoppas aldrig jag springer på någon våldtäktsman när han förösker våldta någon! Skär av dom k*ken! Eller åtminstånde kemisk kastrering!
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
July 14, 2004

CoLiC wrote: Seriöst, klart våldtäktsmännen var bög, annars hade de tagit en tjej
<------ LÄS DETTA FÖR FAN... sån enkel logik att det är sorgligt, redan där kan vi dra en slutsats, DOM VILLE KNÖLLA RÖVHÖLA på en kille, dom våldtog alltså en kille..... = BÖG fikus osv..........
svårt o fatta? väldigt enkelt. Bög : rumpknull. (finns ju undantagsfall där killen tar tjejen analt :bgrin: )
svårt o fatta? väldigt enkelt. hetero : KNÖLL -.-
edit : Finns bi också ^^ orka ni fattar nog
June 18, 2001

denstore wrote: [quote=obelix][quote=snyde][quote=obelix]Att män har sex med varandra innebär inte per automatik att de är homosexuella.
Och där tog vår diskussion slut.
Och även din tankeförmåga antar jag...
Om i tar två män som sitter i fängelse som ett litet exempel...
I fängelset så har dom sex med varandra, dom har det enbart för att få utlösning, det är inga känslor med alls.
När dom sedan kommer ut i det fria, så återgår dom till sina fruar utan att ha sex med en enda man igen för resten av deras liv...
Är dessa två homosexuella, eller är dom hetrosexuella som såg en lösning på ett problem dom hade?
Skulle tro att de klassas som bisexuella. Om de bara vill ha utlösning, så kan man ju faktiskt dra i den själv.....
Men då har man ju en handfetisch, tydligen.
January 12, 2004

Nomic wrote: [quote=CoLiC]Seriöst, klart våldtäktsmännen var bög, annars hade de tagit en tjej
<------ LÄS DETTA FÖR FAN... sån enkel logik att det är sorgligt, redan där kan vi dra en slutsats, DOM VILLE KNÖLLA RÖVHÖLA på en kille, dom våldtog alltså en kille..... = BÖG fikus osv..........
svårt o fatta? väldigt enkelt. Bög : rumpknull. (finns ju undantagsfall där killen tar tjejen analt :bgrin: )
Utan att veta rena fakta så kallas det för att ha förutfattade meningar...
Det vore fint om polisen jobbade på samma inskränkta sätt som en del har här... #-o
July 14, 2004

obelix wrote: [quote=Nomic][quote=CoLiC]Seriöst, klart våldtäktsmännen var bög, annars hade de tagit en tjej
Det vore fint om polisen jobbade på samma inskränkta sätt som en del har här... #-o
obelix, jag står för att jag inte gillar bögar, lesbianer, o annat krafs...tycker helt enkelt inte det är normalt,
våldtäksmän är ju de lägsta som finns, bara fulingar som gör det som inte klarar av o fixa nåt själva :bgrin:
January 12, 2004

Nomic wrote: [quote=obelix][quote=Nomic][quote=CoLiC]Seriöst, klart våldtäktsmännen var bög, annars hade de tagit en tjej
obelix, jag står för att jag inte gillar bögar, lesbianer, o annat krafs...tycker helt enkelt inte det är normalt,
våldtäksmän är ju de lägsta som finns, bara fulingar som gör det som inte klarar av o fixa nåt själva :bgrin:
Detta handlar inte om vad man gillar eller ogillar...
Detta handlar om att man har förutfattade meningar som kan göra att man blundar för sanningen, hänger du med?
July 14, 2004

obelix wrote: [quote=Nomic][quote=obelix][quote=Nomic][quote=CoLiC]Seriöst, klart våldtäktsmännen var bög, annars hade de tagit en tjej
Detta handlar inte om vad man gillar eller ogillar...
Detta handlar om att man har förutfattade meningar som kan göra att man blundar för sanningen, hänger du med?
visst,i detta fallet skiter jag faktiskt i sanningen, häng dom, bränn dom, våldta dom...straffa dom ordentligt bara ... men dom får la 1 månads uppsyn... :banghead: :bash: [-X
March 14, 2004

Obelix: Det beror på hur man definierar "normalt".
Eftersom att det är 1/10 som är homosexuell så är det normalt men inte lika vanligt. Vissa klassar normalt som vanligt, ett tips...
Ne, nu vet jag inte varför jag skrev det här, för jag tycker att det är normalt Fast ändå inte på något sätt då det inte ligger i människans natur.
January 12, 2004

Nomic wrote:
visst,i detta fallet skiter jag faktiskt i sanningen, häng dom, bränn dom, våldta dom...straffa dom ordentligt bara ... men dom får la 1 månads uppsyn...:banghead: :bash: [-X
Detta är en åsikt jag kan förstå, oavsett om jag håller med eller inte.
Här uttrycker du en åsikt om dom som bevisligen har begått detta avskyvärda brott och blivit dömda.
January 12, 2004

ocz wrote: Obelix: Det beror på hur man definierar "normalt".
Eftersom att det är 1/10 som är homosexuell så är det normalt men inte lika vanligt. Vissa klassar normalt som vanligt, ett tips...
Ne, nu vet jag inte varför jag skrev det här, för jag tycker att det är normalt Fast ändå inte på något sätt då det inte ligger i människans natur.
Det förekommer även homosexualitet inom djurvärlden...
Att vara homosexuell är lika normalt som att vara hetrosexuell.
Det är gamla fördommar som gör att folk tycker att det är onormalt.
July 14, 2004

obelix wrote: [quote=Nomic] visst,i detta fallet skiter jag faktiskt i sanningen, häng dom, bränn dom, våldta dom...straffa dom ordentligt bara ... men dom får la 1 månads uppsyn...
:banghead: :bash: [-X
Detta är en åsikt jag kan förstå, oavsett om jag håller med eller inte.
Här uttrycker du en åsikt om dom som bevisligen har begått detta avskyvärda brott och blivit dömda.
aja visst vettu, säg vafan du vill, tycker ändå de är onormalt o va Bög. bara nåt som detta sjuka samhälle har kommit upp med... jag menar jag har fan då aldrig sett en älg sätta på en annan älghane... dom är rena i sinnet, ren instinkt, så funkar människan också i grund och botten... lär av den ^_^
January 12, 2004

Nomic wrote: lol, obelix vafan du än säger så är det ÄNDÅ inte som det ska. DET ÄR INTE N O R M A L T. då hade vi kunnat knölla varandras rövar o de poppat öngar överallt...löl
Bara för att man inte kan få barn vid homosexuella relationer, så innebär inte det att det är onormalt.
aja visst vettu, säg vafan du vill, tycker ändå de är onormalt o va Bög. bara nåt som detta sjuka samhälle har kommit upp med[/i]... jag menar jag har fan då aldrig sett en älg sätta på en annan älghane... dom är rena i sinnet, ren instinkt, så funkar människan också i grund och botten... lär av den ^_^
"bara nåt som detta sjuka samhälle har kommit upp med"
Hur länge tror du det har funnits homosexuella?
Och det förekommer inom djurvärlden...
Du kommer förhoppningsvis bli klokare när du börjar gymnasiet. :bgrin:
January 5, 2002

Obelix: Du verkar tolka allt detta på fel sätt. Det är inte tal om fördomar och förtal, det är tal om att spekulera och att komma fram till en sannolik slutsats. Vi sitter inte och säger att det är en bög för att få bögar att framstå i dålig dager, vi säger det eftersom han hade sex med en annan man - homosex alltså.
May 23, 2001

obelix wrote: [quote=stormaz][quote=obelix][quote=stormaz] Fast om man nu är kåt så tar man väl inte en kille om man är hetro? Då våldtar man väl en tjej istället?
Det är inte normalt att vara homosexuell. Det är bara det att nu är det inne att vara homo. Om alla i en art (som har en hona och hane så dra inte upp djur som kan para sig med sig själva osv.) skulle vara homosexuella skulle den dö ut, därför är det inte normalt. Livet handlar trots allt i grund och botten om att fortplanta sig och se till så sin art överlever.
Detta kan vi sitta och diskutera i några livstider utan att någon ger med sig, jag tycker att homosexualitet är onormalt. Både hos människan och i djurvärlden.
1 Guest(s)