March 21, 2003

Mind wrote: mysko, jag drömde att Twinpixel sladdade förbi mig med en sänkt Bäsch volvo och även hans polare hade nån ganska lik kärra, så hoppar twin ur bilen och ger mig någon present, tjötar lite, efter en stund så börjar vi skojbråka och han kör upp en tumme i röven på mig, det gör ont som fan och känns betydligt mkt obekvämare än att få bollarna krosade.
en stund senare så är vi inne i mitt rum och nissen lägger upp en en isärplockad och väldigt oljig Turbo på min säng.
sen hände det inte så mkt mer.
vadå knäppt, twinpixel som jag i stort sett aldrig har tjötat med dyker upp i en av mina drömmar och kör upp tummen i min röv samtidigt som någon ung grabb bliv våldtagen.
btw jag hade fantomsmärta i röven när jag vaknade, riktigt kusligt.
Okej det var nog den konstigaste drömmenb jag någonsin hört....Tror din hjärna har blandat ihop lite saker...dock är det väl det som är drömmar
:bgrin:
:cy: :)R :-# :-s :-k :spy: 8)
June 28, 2001

Farbror ja och det slutar inte där, inatt drömde jag att jag var på nått omklädningsrum och en till polare var där med en videokamera på stativ, som tur var så var det 2 till brudar i rummet som jag skulle "get buissy" med.
btw, finns det någon forskning som pekar åt homosexuallitet är ärftligt eller om det kan bli så av uppväxten eller att det bara är ren slump ?
March 14, 2004

Mind wrote: Farbror ja och det slutar inte där, inatt drömde jag att jag var på nått omklädningsrum och en till polare var där med en videokamera på stativ, som tur var så var det 2 till brudar i rummet som jag skulle "get buissy" med.
btw, finns det någon forskning som pekar åt homosexuallitet är ärftligt eller om det kan bli så av uppväxten eller att det bara är ren slump ?
Jag tror att det är en ren slump.
October 24, 2002

ocz wrote: [quote=Mind]Farbror ja och det slutar inte där, inatt drömde jag att jag var på nått omklädningsrum och en till polare var där med en videokamera på stativ, som tur var så var det 2 till brudar i rummet som jag skulle "get buissy" med.
Varit någon artikel i DN om att det skulle vara ärftligt.
En annan förklaring som verkar mest gillad nu är att flickor som får för mycket testosteron under födslen blir lesbiska och män som får för lite blir bögar. Känns väl inte helt orimligt, vad som skulle orsaka mängden testo är en annan femma, lär ju inte vara ärftligt för då tycker man att det skulle finnas mer mönster.
March 14, 2004

bjorne wrote: [quote=ocz][quote=Mind]Farbror ja och det slutar inte där, inatt drömde jag att jag var på nått omklädningsrum och en till polare var där med en videokamera på stativ, som tur var så var det 2 till brudar i rummet som jag skulle "get buissy" med.
En annan förklaring som verkar mest gillad nu är att flickor som får för mycket testosteron under födslen blir lesbiska och män som får för lite blir bögar. Känns väl inte helt orimligt, vad som skulle orsaka mängden testo är en annan femma, lär ju inte vara ärftligt för då tycker man att det skulle finnas mer mönster.
Visst det där med testosteron... Men det finns tydligen många övermaskulina bögar :bgrin:
May 23, 2001

obelix wrote: [quote=stormaz] Sen vet vi alla vad det står i bibeln om hur normalt det är med homosexuella.
3 Mos 18:22
Du får inte ligga med en man som en man ligger med en kvinna; det är något avskyvärt.3 Mos 18:29
Var och en som gör någon av dessa vidrigheter skall utstötas ur sitt folk.
:)R
När man har slut på argument måste man ta till drastiska källor
January 12, 2004

stormaz wrote: [quote=obelix][quote=stormaz] Sen vet vi alla vad det står i bibeln om hur normalt det är med homosexuella.
3 Mos 18:22
Du får inte ligga med en man som en man ligger med en kvinna; det är något avskyvärt.3 Mos 18:29
Var och en som gör någon av dessa vidrigheter skall utstötas ur sitt folk.
När man har slut på argument måste man ta till drastiska källor
Amen :bok: :hb: :pray: :)R O:)
October 24, 2002

ocz wrote: [quote=bjorne][quote=ocz][quote=Mind]Farbror ja och det slutar inte där, inatt drömde jag att jag var på nått omklädningsrum och en till polare var där med en videokamera på stativ, som tur var så var det 2 till brudar i rummet som jag skulle "get buissy" med.
Visst det där med testosteron... Men det finns tydligen många övermaskulina bögar :bgrin:
Mjo, men hur man uppträder har nog inte så mycket med testosteron nivån.
January 15, 2004

Jag har en gåta till er:
Om en man får på sig en ögonbindel, handklovar och blir riden av en annan man (usch, nu blev det lite väl bildligt för mig :P), och tror att det är en tjej, är han homo då?
Inte speciellt svår gåta.. men det är det som är syftet. För nej, han är inte homo även fast han hade sex med en annan man.
May 10, 2002

Gulzebra wrote: Jag har en gåta till er:
Om en man får på sig en ögonbindel, handklovar och blir riden av en annan man (usch, nu blev det lite väl bildligt för mig :P), och tror att det är en tjej, är han homo då?Inte speciellt svår gåta.. men det är det som är syftet. För nej, han är inte homo även fast han hade sex med en annan man.
om man får en penis i arslet och fortfarande tror det är en tjej man har sex med så har man nog större problem än det som penetrerar röven.
January 15, 2004

abishai wrote: [quote=Gulzebra]Jag har en gåta till er:
Om en man får på sig en ögonbindel, handklovar och blir riden av en annan man (usch, nu blev det lite väl bildligt för mig :P), och tror att det är en tjej, är han homo då?Inte speciellt svår gåta.. men det är det som är syftet. För nej, han är inte homo även fast han hade sex med en annan man.
om man får en penis i arslet och fortfarande tror det är en tjej man har sex med så har man nog större problem än det som penetrerar röven.
Ja det har du i och för sig rätt i, men nu var det ju inte det jag skrev.
Det sitter alltså en man och hoppar upp och ner på honom. Måste jag tvingas dra upp fler bildliga beskrivningar eller?
May 10, 2002

Gulzebra wrote: [quote=abishai][quote=Gulzebra]Jag har en gåta till er:
Det sitter alltså en man och hoppar upp och ner på honom. Måste jag tvingas dra upp fler bildliga beskrivningar eller?
han blir väl inte bög, men han deltar i gammal hederlig bögsex!
January 15, 2004

abishai wrote: [quote=Gulzebra][quote=abishai][quote=Gulzebra]Jag har en gåta till er:
Japp. Inget automatiskt homofil-konverterande där inte. Är inne på obelix spår angående våldtäktsmännen.. Det kan vara knark inblandat eller något. Fast jag förstår inte vad det spelar för roll iofs.
May 10, 2002

Gulzebra wrote: [quote=abishai][quote=Gulzebra][quote=abishai][quote=Gulzebra]Jag har en gåta till er:
Japp. Inget automatiskt homofil-konverterande där inte. Är inne på obelix spår angående våldtäktsmännen.. Det kan vara knark inblandat eller något. Fast jag förstår inte vad det spelar för roll iofs.
hål som hål säg! :bgrin:
January 17, 2002

desdecado wrote: Jag tror många riktiga bögar i denna tråd blev sårad över att jag kallade väldtäktsmännen för bögar. Jag ber om ursäkt för att jag gjorde kopplingar mellan killar som gillar att sätta bongen i arlset på folk och killar som gillar att sätta bongen i arslet på folk!
:)R :)R :)R
January 15, 2004

desdecado wrote: Jag tror många riktiga bögar i denna tråd blev sårad över att jag kallade väldtäktsmännen för bögar. Jag ber om ursäkt för att jag gjorde kopplingar mellan killar som gillar att sätta bongen i arlset på folk och killar som gillar att sätta bongen i arslet på folk!
Gammal hederlig opartiskhet bara. Jag gillar inte att se allt svart eller vitt, så då kan jag få för mig att rycka in och försöka upplysa trångsynta människor, vad det än gäller. Jag offrar tydligen min heterosexuella framtoning i vissa fall.
May 17, 2004

när vi ändå skriver saker om pedofili och homusexualitet så är det nästan att man kan säja att pedofili är normalt (där man är attraherad mot motsatta könet) och homusexualitet är onormalt (oavsett ålder). men vilken av dem är fel? vilken av dem är skadlig? jo pedofili!
om man tänker att vi är djur (vilket vi är) så är det normalt att man fattar tycke för samma kön(ni som inte vet, fråga mamam och pappa om blommor och bin), åldern spelar nog inte allt för stor roll (tydligen) när dessa personer blir "glada". men det är så fel :burn:
Sen så är homosexualitet inte fel i praktiken vilket pedofili är i det moderna sammhället. fast om homosexualitet anses rätt kan diskuteras.
det var nog inte det trevligaste för grabben i dramat så man kan nog tänka sig att ha respekt för honom. sen så tror jag facktiskt inte att de här männen som utnytjade honom är homosexuella, bara störda.
1 Guest(s)