April 30, 2004
😮
Öhh
😮 😮 blurwwi göhwahwawa
Det kan inte vara sant!
Snart finns ju inte en endaste person kvar som man kan tycka om / Beundra en aning...
Sjika människa.
Btw: Hon är i likadan i verkligheten som hon är på film....
Men det är väl det den gubbsjuke fan gillar :spy:
--------------------------------
Jag hoppas jag vaknar imorgon & upptäcker att detta bara var en dröm [-o< 8-[ //Kontrast
October 27, 2001
Jag vill inte förstöra den härliga stämming ni byggt upp, men eftersom ingen annan gör det så slänger jag upp denna länk:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....86,00.html
Fortfarande sjukt att det kunde ske.
October 22, 2002
Gueno wrote: [quote=MrWeizel]Hip Hip *prostituerad*
HAHA!
Censuren kan bli rolig ibland.
Känner en tjej som är 21 och hennes pojkvän var 32 och hade 2 barn sen innan.
Jag bara gapa när jag fick höra det.
Undrar vem som är mäst desperat
Min bror är 24 och ihop med en som är 33 år.
Jag har en son med en dam som är 10 år äldre än mej..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
MrWeizel wrote: [quote=ilg@dd]Jag har en son med en dam som är 10 år äldre än mej..
Jo, men 10% åldersskillnad hit eller dit
😮 Gör din uträkning mej till 100 bast då?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Vamp wrote: [quote=ilg@dd][quote=MrWeizel][quote=ilg@dd]Jag har en son med en dam som är 10 år äldre än mej..
Han är bara avundsjuk för att du är mycket äldre :dead:
Beroende på hur gammal han är kanske jag borde vara avundsjuk på hans ungdom och oförstördhet.
Skulle nog gärna vilja vara 14-16, hemmaboende och ansvarsfri igen..
Flög ur hemmet vid 17, men det var inga ovanligheter på den tiden.
May 19, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Vamp][quote=ilg@dd][quote=MrWeizel][quote=ilg@dd]Jag har en son med en dam som är 10 år äldre än mej..
Beroende på hur gammal han är kanske jag borde vara avundsjuk på hans ungdom och oförstördhet.
Sant, du har en poäng där. Är rätt härligt att inte ha så mycket ansvar. Men sen så är det tufft att vara ungdom också 🙂
Tänk så här, du är vuxen nu. Du har jobb, familj och allt det där. Du har slagit dig fast där och fortsätter ditt liv. Medans vi ungdomar glider runt med kärleksbekymmer och fyllda med alkohol, och ingen aning om hur det kommer sluta för oss. 😉
Så jag känner iaf. Kärleksbekymmer, dricker, och vet inte hur det kommer gå för mig i framtiden 😕
Vamp wrote: [quote=ilg@dd][quote=Vamp][quote=ilg@dd][quote=MrWeizel][quote=ilg@dd]Jag har en son med en dam som är 10 år äldre än mej..
Sant, du har en poäng där. Är rätt härligt att inte ha så mycket ansvar. Men sen så är det tufft att vara ungdom också 🙂
Tänk så här, du är vuxen nu. Du har jobb, familj och allt det där. Du har slagit dig fast där och fortsätter ditt liv. Medans vi ungdomar glider runt med kärleksbekymmer och fyllda med alkohol, och ingen aning om hur det kommer sluta för oss. 😉
Så jag känner iaf. Kärleksbekymmer, dricker, och vet inte hur det kommer gå för mig i framtiden 😕
Du anar inte hur fel du har nu..
Vuxen: Ja, på sätt och vis.
Jobb: Nej, bara svartar ibland.
Familj: Näe, separerad med en hemmaboende son på 10 bast.
Uppsagd i huset jag hyr.
Kärleksbekymmren finns kvar även på äldre dar.
Hinka sprit har jag i det närmsta slutat med, nån pilsner framför teven ibland.
Och jag vet ej heller hur det kommer att sluta med mej..
En etta med jordvärme antar jag, men när är fortfarande oklart.
March 14, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Vamp][quote=ilg@dd][quote=Vamp][quote=ilg@dd][quote=MrWeizel][quote=ilg@dd]Jag har en son med en dam som är 10 år äldre än mej..
Du anar inte hur fel du har nu..
Vuxen: Ja, på sätt och vis.
Jobb: Nej, bara svartar ibland.
Familj: Näe, separerad med en hemmaboende son på 10 bast.
Uppsagd i huset jag hyr.
Kärleksbekymmren finns kvar även på äldre dar.
Hinka sprit har jag i det närmsta slutat med, nån pilsner framför teven ibland.
Och jag vet ej heller hur det kommer att sluta med mej..
En etta med jordvärme antar jag, men när är fortfarande oklart.
Kanske lite dum fråga men vad har du för utbildning samt vad finns det för jobb där du bor?
1 Guest(s)