July 11, 2002
ehh, kommer ihåg för några månader sen när det var lan 24h lan, sov inget under lanet.
Så när jag kom hem åt, titta på tvee. och lade mig.
Och SOV hela 17 timmar i sträck! kommer fortfarande ihåg hur jävla bra den sömnen var :eye:
Har nån slagit mitt rekord att sova mer än 17h i sträck? : 🙂 😀 :bgrin:
MÅSTE också FIRAS mitt 1000 INLÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
November 16, 2002
Hallå där grabbar/flickor kolla här och skriv där istället =)
October 11, 2001
Smirnoff wrote: ehh, kommer ihåg för några månader sen när det var lan 24h lan, sov inget under lanet.
Så när jag kom hem åt, titta på tvee. och lade mig.Och SOV hela 17 timmar i sträck! kommer fortfarande ihåg hur j**la bra den sömnen var :eye:
Har nån slagit mitt rekord att sova mer än 17h i sträck? : 🙂 😀 :bgrin:
Jobbade från 09 till 23 fem dagar i sträck en vecka utomlands, somnade midnatt, sov till 14 nästa dag, gick upp, käkade, tog en promenad, kolla lite TV men somnade igen klockan 19 och sov till 14 nästa dag igen. Det är 5 vakna timmar mellan 14 plus 19 timmars sömn... :z:
July 11, 2002
Metz wrote: Hallå där grabbar/flickor kolla här och skriv där istället =)
happ, trodde att man var unik med denna tråd,
men inte
April 20, 2002
Smirnoff wrote: Rent tekniskt sätt så sov jag längre än dig per timme man var under lanet 🙄
Jag sov i 19 timmar en gång och hade inte varit ens en timme på nåt lan så rent "tekniskt" sätt så vinner nog jag detta ändå....av oss tre menar jag....=)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Hehe...43 timmar....jag skulle ju dö.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Ehh.....hur får du det till 122,5?!?
26 timmar kan jag hålla med om men inte 122,5....hehe.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 11, 2001
Bol^ wrote: [quote=Tintin]Ehh.....hur får du det till 122,5?!?
26 timmar kan jag hålla med om men inte 122,5....hehe.
Han menade nog att han sov sammanlagt 26 timmar...
Men 122,5 timmar låter ganska otroligt....
Han var vaken 122 timmar, sedan sov han 12+14=26 timmar.
April 20, 2002
Japp, det stämmer.....kan inte säga annat än att jag fattade fel....
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 8, 2002
DarkStormZ wrote: 122.5h utan sömn = 12h + 14h sömn efter det (toa besök förstörde det där)
Någon som pallat 122.5h utan sömn ? 🙂
låter iofs. föga troligt... den medicinska begränsningen ligger på runt 165h (1vecka).... sen går de inte att tvinga kroppen ngt mer. Men vist, det finns en teoretisk möjlighet att det du skriver, dark, stämmer.
October 11, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=DarkStormZ]122.5h utan sömn = 12h + 14h sömn efter det (toa besök förstörde det där)
Någon som pallat 122.5h utan sömn ? 🙂
låter iofs. föga troligt... den medicinska begränsningen ligger på runt 165h (1vecka).... sen går de inte att tvinga kroppen ngt mer. Men vist, det finns en teoretisk möjlighet att det du skriver, dark, stämmer.
Jo, jag tvekar också.
2 Guest(s)