May 17, 2002

tian wrote: [quote=Gueno]Minst 20 bast på krogen ska det vara!
Hatar alla j**la snorungar som håller på hela tiden.
släng ut dem som är omogna då. straffa inte alla. och det finns ju omogna 20åringar med.. ska vi höja till 30 då kanske?
äh det är lika bra vi förbjuder folk på krogen överhuvudtaget :P.
November 22, 2001

Gueno wrote: Minst 20 bast på krogen ska det vara!
Hatar alla j**la snorungar som håller på hela tiden.
Vad tror du folk över 30 säger om alla snorungar i 20-25 års åldern?
Finns alltid äldre folk som tycker att det är jobbigt med alla ungdomar överallt, vart ska gränsen dras?

June 23, 2002

Callister wrote: Jag tycker iaf att det ska vara samma ålder för både krogen och systemet (18), om man vill gå på krogar med äldre personer så finns det krogar med åldergräns vid 20-25 osv..
Precis det är ju så sant.
Tycker det är upp till krogägaren att avgöra om de vill ha in 18åringar, inte staten.
January 14, 2002

Spinnjonte wrote: Det är en mycket bättre stämning på 20 än på 18 precis som nån sa innan, råkar man stöta i nån på 18 så blir det ju bråk direkt, på 20 händer det ingenting, man ber om ursäkt sen är de över.
bråk kanske uppstår för att alla 20+ verkar ha fördommar mot de som är under 20?(låter som det här iaf) men eftersom jag varken är 20+ eller någonsin hamnat i bråk så vad vet jag?

June 23, 2002

Spinnjonte wrote: Det är en mycket bättre stämning på 20 än på 18 precis som nån sa innan, råkar man stöta i nån på 18 så blir det ju bråk direkt, på 20 händer det ingenting, man ber om ursäkt sen är de över.
Inbillning.
Hur vet du att det inte är en tjugoåring du knuffar in?
Kan ju lika bra vara en tjugoåring som en artonåring.
October 1, 2002

macrus wrote: [quote=Spinnjonte]Det är en mycket bättre stämning på 20 än på 18 precis som nån sa innan, råkar man stöta i nån på 18 så blir det ju bråk direkt, på 20 händer det ingenting, man ber om ursäkt sen är de över.
Inbillning.
Ja, du. Det kanske har att göra med att 20-åringar oftast inte går på uteställen där åldersgränsen är 18. Troligtvis av anledningen nämnd ovan.
Det finns bättre alternativ för de som är 20 år plus.
EDIT: F.ö skulle jag gissa på att Spinnjonte talar av erfarenhet, och det gör även jag.
January 14, 2002

Shinji wrote: [quote=macrus][quote=Spinnjonte]Det är en mycket bättre stämning på 20 än på 18 precis som nån sa innan, råkar man stöta i nån på 18 så blir det ju bråk direkt, på 20 händer det ingenting, man ber om ursäkt sen är de över.
Inbillning.
Ja, du. Det kanske har att göra med att 20-åringar oftast inte går på uteställen där åldersgränsen är 18. Troligtvis av anledningen nämnd ovan.
EDIT: F.ö skulle jag gissa på att Spinnjonte talar av erfarenhet, och det gör även jag.
även jag... gäller det jag sagt tidigare
October 1, 2002

Quarzi wrote: [quote=Shinji][quote=macrus][quote=Spinnjonte]Det är en mycket bättre stämning på 20 än på 18 precis som nån sa innan, råkar man stöta i nån på 18 så blir det ju bråk direkt, på 20 händer det ingenting, man ber om ursäkt sen är de över.
Inbillning.
även jag... gäller det jag sagt tidigare
Noterat.
... Stockholm :bgrin:
1 Guest(s)