July 23, 2002
Vamp wrote: Yes! Dom har lovat att ge mig huset hela natten, fast dom vet inte riktigt vart dom ska ta vägen ^^.
Dry_Ice: Ptja, i mina 5 år av festande så har jag nog aldrig vart med om bråk och andra tråkiga saker ;). Plus att det är bara riktiga kompisar och inga randoms så det ska nog gå bra. Men om någon går sönder så ska jag tänka på det du sa 😀
5 år?
Du fyller 18 sa du?
:cy:
Inte så konstigt kanske när man tänker på att dina föräldrar lovar dig tillgång till huset för en (fylle)fest utan att ens veta var de själva ska ta vägen.
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=serdna]Lyckats med bedriften?
[quote=Delph1]Det är rätt kul att supa morsan under bordet annars 🙂
//Andreas
Känner jag honom rätt så har han absolut lyckats med denna bedrift. 😉
Minns två distinkta tillfällen 🙂
Sen var det inte roligt längre tydligen.
//Andreas
February 8, 2006
Jag bor i Rättvik så jag får stå ut med som varje dag. Inte det minsta kul måste jag säga!!
Det som är sorgligt är ju att dom verkligen tror att sina bilar är snygga...
haha bara att hålla med 😛 till felvik (rättvik) åker man inte många gånger å festar..förutom på classic car week. tacka vet jag mora
May 19, 2003
Yees! Nu har man vart i Falun hela dagen och lekt på halkbana, och så klarade jag Teoriprovet också klockan 13.45 ;).
Och till min förvåning har jag lyckats fått med mig 24 liter öl och 6 liter vin från Mora -> Orsa :D. Är så jäävla slut, men nu ikväll är det fan dags och fira att man fyller 18 ;D
Fick bara lust att skriva av mig lite innan jag ramlar ihop av utmattning!
May 19, 2003
beta wrote: Snart kommer fylleinläggen. 😮
Haha nej då, mina dator kommer få agera "ljudsystem" så det blir nog inget sånt ;). Annars brukar Skiroy vara rätt så bra på att spåra upp mina inlägg.
Johan Nicklasson wrote: tips: det kan vara roligt att minnas sin 18års dag, tänk på det när du .. eh.. känner dig törstig
Äh, 2 snygga brudar kommer så det gäller att supa i samma takt som "generalen" 😉
May 19, 2003
Hola!
Har äntligen lyckats flytta tillbaka datorn till ursprungsplatsen med mina sista krafter. Saker och ting snurrar fortfarande, och det känns som om jag har 15 lastbilar som krockar med min hjärna hela tiden, samtidigt som magen åker hiss mellan Nummer 2 och halsen.
För att "recappa" gårdagen så skulle man kunna säga att det blev en mycket lyckad fest! De flesta kom dit, + lite objudna med endå trevliga människor, och alla var party somfan ;D. Fick roliga och skitbra presenter av kompisarna och som toppen på moset så klarade jag även körkorts-teoriprovet på eftermiddagen samma dag :D.
Ingenting har gått sönder, men fan så mycket man hade att städa imorse. Vin, sprit, whiskey, och ölburkar överallt, ballonger (hela och trasiga) överallt, serpentiner överallt ^^. Och en jävla massa disk pga alla som åt tårta och skulle ha talrik och sked, och sen alla som skulle ha vinglas och vattenglas o´ hej hå! Lyckades bygga en massa roliga saker i Lego också som jag är otroligt stolt över. Vem vill inte har en undervattensfarkost med inbyggt kontor?
Från 19.30 till ca 06.30 varade festen om man räknar till de sista somnade, men de flesta drog runt 3-5 på morgonen. Tyvärr blev det inget mer än bara mys på kvällen efter den mycket härliga massagen jag gav tjejen, hon var nog väldigt trött med tanke på att hon somna typ direkt :P.
Det var nog allt tror jag. Är fortfarande en blandning mellan full/bakis så kanske är lite luddigt.
Over and Out.
March 10, 2002
Vamp wrote: Hola!
Har äntligen lyckats flytta tillbaka datorn till ursprungsplatsen med mina sista krafter. Saker och ting snurrar fortfarande, och det känns som om jag har 15 lastbilar som krockar med min hjärna hela tiden, samtidigt som magen åker hiss mellan Nummer 2 och halsen.
För att "recappa" gårdagen så skulle man kunna säga att det blev en mycket lyckad fest! De flesta kom dit, + lite objudna med endå trevliga människor, och alla var party somfan ;D. Fick roliga och skitbra presenter av kompisarna och som toppen på moset så klarade jag även körkorts-teoriprovet på eftermiddagen samma dag :D.
Ingenting har gått sönder, men fan så mycket man hade att städa imorse. Vin, sprit, whiskey, och ölburkar överallt, ballonger (hela och trasiga) överallt, serpentiner överallt ^^. Och en j**la massa disk pga alla som åt tårta och skulle ha talrik och sked, och sen alla som skulle ha vinglas och vattenglas o´ hej hå! Lyckades bygga en massa roliga saker i Lego också som jag är otroligt stolt över. Vem vill inte har en undervattensfarkost med inbyggt kontor?
Från 19.30 till ca 06.30 varade festen om man räknar till de sista somnade, men de flesta drog runt 3-5 på morgonen. Tyvärr blev det inget mer än bara mys på kvällen efter den mycket härliga massagen jag gav tjejen, hon var nog väldigt trött med tanke på att hon somna typ direkt :P.
Det var nog allt tror jag. Är fortfarande en blandning mellan full/bakis så kanske är lite luddigt.
Over and Out.
Försvarsmekanism ;P
1 Guest(s)