Ăsch dĂ„, lite rakvatten och ett par rena kalsingar..That should do it..
đ
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 1, 2002
Laglorden wrote: StÀda noga som i Intels processortillverkningsfabrik! vissa bryr sig inte, vissa bryr sig som om hela vÀrlden gÄr under om det inte Àr stÀdat (hmm, han har inte stÀdat, jassÄ, sÄ lite betyder jag minsann...) Ta inga chanser.
Som en polare sa, enda skiten i deras fabriker Àr processorerna
Starscream wrote: [quote=Laglorden]StÀda noga som i Intels processortillverkningsfabrik! vissa bryr sig inte, vissa bryr sig som om hela vÀrlden gÄr under om det inte Àr stÀdat (hmm, han har inte stÀdat, jassÄ, sÄ lite betyder jag minsann...) Ta inga chanser.
Som en polare sa, enda skiten i deras fabriker Àr processorerna
Nja, bÀttre lite skit i hörnet Àn ett rent helvete brukar min moster sÀga.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 28, 2002
KÀnns som du krÄnglar till det jÀvligt mycket för dig, ju svÄrare du gör saker desto större Àr chansen att misslyckas.
Att hon överhuvudtaget kommer hem till dig direkt och att ni ska ha filmkvÀll Àr ett ganska stort steg första gÄngen man trÀffas. Du bör nog försöka "tona ner" storheten i det hela sÄ hon inte fÄr panik direkt sÄ att sÀga...
Givetvis ska du inte lÀmna saker Ät slumpen, men fÄ det att verka lite mer spontant Ätminstonde.
Fab5 har massor av tips pÄ vad man kan göra för smÄmat nÀr man ska ta hem folk och jag vill minnas att det finns ett avsnitt med en kille som befinner sig i just din situation.
EDIT;
Förresten du, Tacos lÀt bra. Det Àr snabbt, enkelt, mysigt och nÄgot som alla garanterat gillar. Sen har det ju inte "helt" stÀmpeln som vardagsmat sÄ du lÀgger dig ju mitt imellan, vilket borde kÀnnas ganska safe för dig ;).
June 28, 2001
dreamweaver wrote: JĂ€kla schysst nick du har i sammanhanget!
Flickan: Jag ska pÄ min date nu, pappa. Första dejten!
Pappan: Vad Àr det för kille dÄ?
Flickan: Han kallar sig Holetaker.
Pappan: Okeeeej...du rör inte ytterdörren!
Det Àr skoj för att det Àr sant.
July 19, 2001
abishai wrote: [quote=HELIX][quote=abishai]en pÄse Gott&Blandat, en skÄl med popcorn och ett sexpack folköl?
FĂ„r jag bli din date?
visst, men du trodde inte jag menade Ät bÄda va? du mÄste ju ta med eget eller betala hÀlften, jag driver fan ingen vÀlgörenhet hÀr inte.
Tro fan inte att det blir nÄgot gos dÄ!
June 17, 2002
Holetaker wrote: HallÄ igen!
NĂ„gon full rapport blir det inte av, utav förklarliga skĂ€l đ
Men hon kom hem till mig igĂ„r kvĂ€ll och gick vid femtiden idag...PĂ„ kvĂ€llen!!!! đ
Daten pÄ lördag stÄr fast fortfarande, sÄ jag gjorde nog nÄnting rÀtt, hehe
amen.. vad blev det för mat / dricka / film dÄ?
Dopp i grytan mÄste vi fÄ veta oxÄ.. men det antar jag eftersom hon stanna till 17 nÀsta dag.. ^^
Holetaker wrote: HallÄ igen!
Men hon kom hem till mig igĂ„r kvĂ€ll och gick vid femtiden idag...PĂ„ kvĂ€llen!!!! đ
En sann gentleman skroderar inte om detaljer..
đ
September 16, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Holetaker]HallÄ igen!
đ
Skulle en gentleman anvÀnda ett sÄdant nick?
Inte enligt mig, sÄ berÀtta nu. :bgrin:
November 26, 2002
Kizo wrote: [quote=ilg@dd][quote=Holetaker]HallÄ igen!
đ
Skulle en gentleman anvÀnda ett sÄdant nick?
Inte enligt mig, sÄ berÀtta nu. :bgrin:
Kanske det inte gick som det skulle?
HĂ„let var kanske redan gjort?
Eller som Nisse Ahlrot sÄ fint uttryckte det:
Oskulden fick du inte fatt i
Du fick bara ramen som den satt i
January 22, 2003
nivaman wrote: "kiss and tell" för fan...
"I'm not one to kiss and tell..... But I'm not one to have sex and shut up etiher We totaly did it!"
-VĂ€nner
OnT: SÀg nu vad det blev du bjöd pÄ, resten kan vi nog rÀkna ut genom att hon drog klockan 5 nÀsta dag som du sa
3 Guest(s)