1:a daten!|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
1:a daten!
azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
sp_UserOfflineSmall Offline
966791
October 21, 2005 - 7:38 am
sp_Permalink sp_Print

NES_Boy wrote: [quote=nivaman]"kiss and tell" för fan...

"I'm not one to kiss and tell..... But I'm not one to have sex and shut up etiher We totaly did it!"

-Vänner

:arg: skulle precis skriva det ju.
var det första jag tänkte på när jag läste vad nivaman skrev...

men som sagt berätta lite nu då!
har man sagt A får man säga B :bok:

holetaker
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 579
966984
October 21, 2005 - 3:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaha, så mitt svar var lite difust alltså?
Eftersom hon kom nästan oanmält i onsdags, bara en timmes varsel så hade jag inte så mycket att bjuda på. Det blev lite fika bara.
Men hon stannade ju till 17 dagen efter, så det räckte tydligen. Och ni kan säkerligen räkna ut själv vad som hände, då träffen blev så långvarig...;)

Den riktiga daten är imorrn och hon/vi har gemensamt bestämt oss för tacos och lite vin, sen lite film. Daten avslutas på söndagen, med en heldag i sängen. Beställa hem mat och koppla ur telefonen. 🙂
Behöver jag säga att det gick som jag ville i onsdags, kanske, haha;)

Nåja, nu vet ni alla hur det gick till när Holetaker gjorde skäl för sitt namn, moahahaha!
(Ps! Få hoppas inte hon läser tråden*ler*)

Xanax
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 12
966989
October 21, 2005 - 3:13 pm
sp_Permalink sp_Print

När det gäller det här med filmer så kan väl en romantisk dramakomedi eller nått åt det hållet vara nått. Hade en date för ca 2 år sedan o vi skulle kolla på film hemma hos mig, jag samlar på DVD, så jag har ganska många filmer. Dock består 95% av dem av skräck/action/thriller. Men vi bestämde oss för att se på Se7en iaf. Den hade hon inte sett o de flesta tycker ju den är bra så... Men hon tyckte den var hemsk o smaklös 😕

Jag föreslog inte Cannibal Ferox iaf. laugh

Dock har jag en allvarlig psykiskt störning så jag är inte riktigt som andra (men jag "tycker om" mord, katastrofer o sånt på film givetvis) , o det märkte hon efter några veckor, så hon "gjorde slut".

Men, men... Lycka till!

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
967013
October 21, 2005 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Xanax wrote: Dock har jag en allvarlig psykiskt störning så jag är inte riktigt som andra (men jag "tycker om" mord, katastrofer o sånt på film givetvis) , o det märkte hon efter några veckor, så hon "gjorde slut".

Men, men... Lycka till!

Den har vi alla. 😎

Torr flickvän. 😕
Du kanske skulle använt klick..
[Image Can Not Be Found]

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
967088
October 21, 2005 - 6:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Torr flickvän. 😕
Du kanske skulle använt klick..
http://www.apoteket.se/intersh.....11144s.jpg

Dagen har kommit då GUENO ger sexuella råd! 😮

Lås in ungarna!!! Himlagapet och avgrunden öppnar sig när som helst! [Image Can Not Be Found]

:bgrin:

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
967145
October 21, 2005 - 7:46 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: [quote=abishai][quote=HELIX][quote=abishai]en påse Gott&Blandat, en skål med popcorn och ett sexpack folköl?

Får jag bli din date?

visst, men du trodde inte jag menade åt båda va? du måste ju ta med eget eller betala hälften, jag driver fan ingen välgörenhet här inte.

Tro fan inte att det blir något gos då!

Du får stoppa dina händer i mina byxor därför ska jag få stoppa mina händer i dina. Individuella snacks är ingen sexuell deal breaker. Jag kan nog kirra en halstablettsask till dig om du följer med och distraherar dom som jobbar på statoil-macken när jag "handlar". Man har ju varit där ett par gånger så att säga, nu för tiden håller dom ett öga på en. Jävla hökar är vad dom är.

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
967212
October 21, 2005 - 11:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Se där, han följde mitt tipps dvs "inget speciellt" och han fick en score.

Ni borde lyssna på mig, oftare. Ska nog bli dateing rådgivare på halvtid.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
967282
October 22, 2005 - 10:10 am
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote:
Du får stoppa dina händer i mina byxor därför ska jag få stoppa mina händer i dina. Individuella snacks är ingen sexuell deal breaker. Jag kan nog kirra en halstablettsask till dig om du följer med och distraherar dom som jobbar på statoil-macken när jag "handlar". Man har ju varit där ett par gånger så att säga, nu för tiden håller dom ett öga på en. j**la hökar är vad dom är.

Hmm, det där låter acceptabelt men du vet, vill man hålla igång mig en hel kväll krävs det lite god öl. Du får helt enkelt ta och "handla" lite Norrlands också.

P.S. Vad har du tänkt att jag ska göra med händerna i dina byxor? Har kalsongerna rullat upp sig eller ska vi sitta och spela nintendo? Du vet möter man sista bossen och tappar en glass i knät hinner man fan inte ta upp den, den får smälta tills man har vunnit.

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
967377
October 22, 2005 - 1:29 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Du vet möter man sista bossen och tappar en glass i knät hinner man fan inte ta upp den, den får smälta tills man har vunnit.

Citattråden! laugh

abishai
Member
Medlem
967410
October 22, 2005 - 2:35 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: [quote=abishai] Du får stoppa dina händer i mina byxor därför ska jag få stoppa mina händer i dina. Individuella snacks är ingen sexuell deal breaker. Jag kan nog kirra en halstablettsask till dig om du följer med och distraherar dom som jobbar på statoil-macken när jag "handlar". Man har ju varit där ett par gånger så att säga, nu för tiden håller dom ett öga på en. j**la hökar är vad dom är.

Hmm, det där låter acceptabelt men du vet, vill man hålla igång mig en hel kväll krävs det lite god öl. Du får helt enkelt ta och "handla" lite Norrlands också.

P.S. Vad har du tänkt att jag ska göra med händerna i dina byxor? Har kalsongerna rullat upp sig eller ska vi sitta och spela nintendo? Du vet möter man sista bossen och tappar en glass i knät hinner man fan inte ta upp den, den får smälta tills man har vunnit.

Jag har ett par vinare hemma jag gjort själv du kan få smaka på. Det enda du behöver göra är att stoppa ner handen, hålla i den och kalla den Ernst Kirchsteiger. Kallar du inte den Ernst så blir den lätt ilsken och biter dig i ansiktet.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
967414
October 22, 2005 - 2:38 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote:
Dagen har kommit då GUENO ger sexuella råd! 😮

Lås in ungarna!!! Himlagapet och avgrunden öppnar sig när som helst! [Image Can Not Be Found]

:bgrin:

Det har jag gjort många gånger. 😎

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
967429
October 22, 2005 - 3:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=dreamweaver] Dagen har kommit då GUENO ger sexuella råd! 😮

Det har jag gjort många gånger. 😎

Tips på p-rullar och rycktekniker räknas inte! wink

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
967465
October 22, 2005 - 4:33 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: Jag har ett par vinare hemma jag gjort själv du kan få smaka på. Det enda du behöver göra är att stoppa ner handen, hålla i den och kalla den Ernst Kirchsteiger. Kallar du inte den Ernst så blir den lätt ilsken och biter dig i ansiktet.

Jaja, det kan jag gå med på. Frågan är egentligen vad det är som biter en i ansiktet.. Du får nog gå till gynekologen innan vår date..

holetaker
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 579
968520
October 24, 2005 - 7:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Holetaker wrote: Jaha, så mitt svar var lite difust alltså?
Eftersom hon kom nästan oanmält i onsdags, bara en timmes varsel så hade jag inte så mycket att bjuda på. Det blev lite fika bara.
Men hon stannade ju till 17 dagen efter, så det räckte tydligen. Och ni kan säkerligen räkna ut själv vad som hände, då träffen blev så långvarig...;)

Den riktiga daten är imorrn och hon/vi har gemensamt bestämt oss för tacos och lite vin, sen lite film. Daten avslutas på söndagen, med en heldag i sängen. Beställa hem mat och koppla ur telefonen. 🙂

Nåja, nu vet ni alla hur det gick till när Holetaker gjorde skäl för sitt namn, moahahaha!

Edit!Nu till en liten avslutning på den trevliga tråden.
Daten gick som hoppats, och förbestämts. Tacos med rödvin, ost och kex med vitt vin, kollade på the grudge(kass rulle btw). Söndagen tillbringades i sängen, med film, fysiska aktiviteter, hemkörd pizza och en lite tupplur.
Vi är numera ett par(eller på väg att bli). 😀 😀 😀

Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
968579
October 24, 2005 - 9:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Gratulerar 😛

Eftersom du är medlem på NH har du plikt som du har bundit dig till, är att du måste visa en bild på donnan 😛

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
968599
October 24, 2005 - 9:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Holetaker wrote: [quote=Holetaker]Jaha, så mitt svar var lite difust alltså?

Edit!Nu till en liten avslutning på den trevliga tråden.
Daten gick som hoppats, och förbestämts. Tacos med rödvin, ost och kex med vitt vin, kollade på the grudge(kass rulle btw). Söndagen tillbringades i sängen, med film, fysiska aktiviteter, hemkörd pizza och en lite tupplur.
Vi är numera ett par(eller på väg att bli). 😀 😀 😀

Grattis..
Hoppas det funkar bra ett bra tag framöver också..
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
968629
October 24, 2005 - 11:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Congrats.
En NH-are med socialliv, who would have thought?

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
968631
October 24, 2005 - 11:35 pm
sp_Permalink sp_Print

The crowd demands pictures!

abishai
Member
Medlem
968649
October 25, 2005 - 4:11 am
sp_Permalink sp_Print

hawkie wrote: The crowd demands pictures!

nekked pictures för bövelen!! 😎 😎

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 432
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL