June 5, 2004
NES_Boy wrote: [quote=nivaman]"kiss and tell" för fan...
"I'm not one to kiss and tell..... But I'm not one to have sex and shut up etiher We totaly did it!"
-Vänner
:arg: skulle precis skriva det ju.
var det första jag tänkte på när jag läste vad nivaman skrev...
men som sagt berätta lite nu då!
har man sagt A får man säga B :bok:
August 11, 2001
Jaha, så mitt svar var lite difust alltså?
Eftersom hon kom nästan oanmält i onsdags, bara en timmes varsel så hade jag inte så mycket att bjuda på. Det blev lite fika bara.
Men hon stannade ju till 17 dagen efter, så det räckte tydligen. Och ni kan säkerligen räkna ut själv vad som hände, då träffen blev så långvarig...;)
Den riktiga daten är imorrn och hon/vi har gemensamt bestämt oss för tacos och lite vin, sen lite film. Daten avslutas på söndagen, med en heldag i sängen. Beställa hem mat och koppla ur telefonen. 🙂
Behöver jag säga att det gick som jag ville i onsdags, kanske, haha;)
Nåja, nu vet ni alla hur det gick till när Holetaker gjorde skäl för sitt namn, moahahaha!
(Ps! Få hoppas inte hon läser tråden*ler*)
May 13, 2005
När det gäller det här med filmer så kan väl en romantisk dramakomedi eller nått åt det hållet vara nått. Hade en date för ca 2 år sedan o vi skulle kolla på film hemma hos mig, jag samlar på DVD, så jag har ganska många filmer. Dock består 95% av dem av skräck/action/thriller. Men vi bestämde oss för att se på Se7en iaf. Den hade hon inte sett o de flesta tycker ju den är bra så... Men hon tyckte den var hemsk o smaklös 😕
Jag föreslog inte Cannibal Ferox iaf.
Dock har jag en allvarlig psykiskt störning så jag är inte riktigt som andra (men jag "tycker om" mord, katastrofer o sånt på film givetvis) , o det märkte hon efter några veckor, så hon "gjorde slut".
Men, men... Lycka till!
June 3, 2001
Xanax wrote: Dock har jag en allvarlig psykiskt störning så jag är inte riktigt som andra (men jag "tycker om" mord, katastrofer o sånt på film givetvis) , o det märkte hon efter några veckor, så hon "gjorde slut".
Men, men... Lycka till!
Den har vi alla. 😎
Torr flickvän. 😕
Du kanske skulle använt klick..
[Image Can Not Be Found]
May 1, 2005
Gueno wrote: Torr flickvän. 😕
Du kanske skulle använt klick..
http://www.apoteket.se/intersh.....11144s.jpg
Dagen har kommit då GUENO ger sexuella råd! 😮
Lås in ungarna!!! Himlagapet och avgrunden öppnar sig när som helst! [Image Can Not Be Found]
:bgrin:
May 10, 2002
HELIX wrote: [quote=abishai][quote=HELIX][quote=abishai]en påse Gott&Blandat, en skål med popcorn och ett sexpack folköl?
Får jag bli din date?
visst, men du trodde inte jag menade åt båda va? du måste ju ta med eget eller betala hälften, jag driver fan ingen välgörenhet här inte.
Tro fan inte att det blir något gos då!
Du får stoppa dina händer i mina byxor därför ska jag få stoppa mina händer i dina. Individuella snacks är ingen sexuell deal breaker. Jag kan nog kirra en halstablettsask till dig om du följer med och distraherar dom som jobbar på statoil-macken när jag "handlar". Man har ju varit där ett par gånger så att säga, nu för tiden håller dom ett öga på en. Jävla hökar är vad dom är.
July 19, 2001
abishai wrote:
Du får stoppa dina händer i mina byxor därför ska jag få stoppa mina händer i dina. Individuella snacks är ingen sexuell deal breaker. Jag kan nog kirra en halstablettsask till dig om du följer med och distraherar dom som jobbar på statoil-macken när jag "handlar". Man har ju varit där ett par gånger så att säga, nu för tiden håller dom ett öga på en. j**la hökar är vad dom är.
Hmm, det där låter acceptabelt men du vet, vill man hålla igång mig en hel kväll krävs det lite god öl. Du får helt enkelt ta och "handla" lite Norrlands också.
P.S. Vad har du tänkt att jag ska göra med händerna i dina byxor? Har kalsongerna rullat upp sig eller ska vi sitta och spela nintendo? Du vet möter man sista bossen och tappar en glass i knät hinner man fan inte ta upp den, den får smälta tills man har vunnit.
May 10, 2002
HELIX wrote: [quote=abishai] Du får stoppa dina händer i mina byxor därför ska jag få stoppa mina händer i dina. Individuella snacks är ingen sexuell deal breaker. Jag kan nog kirra en halstablettsask till dig om du följer med och distraherar dom som jobbar på statoil-macken när jag "handlar". Man har ju varit där ett par gånger så att säga, nu för tiden håller dom ett öga på en. j**la hökar är vad dom är.
Hmm, det där låter acceptabelt men du vet, vill man hålla igång mig en hel kväll krävs det lite god öl. Du får helt enkelt ta och "handla" lite Norrlands också.
P.S. Vad har du tänkt att jag ska göra med händerna i dina byxor? Har kalsongerna rullat upp sig eller ska vi sitta och spela nintendo? Du vet möter man sista bossen och tappar en glass i knät hinner man fan inte ta upp den, den får smälta tills man har vunnit.
Jag har ett par vinare hemma jag gjort själv du kan få smaka på. Det enda du behöver göra är att stoppa ner handen, hålla i den och kalla den Ernst Kirchsteiger. Kallar du inte den Ernst så blir den lätt ilsken och biter dig i ansiktet.
July 19, 2001
abishai wrote: Jag har ett par vinare hemma jag gjort själv du kan få smaka på. Det enda du behöver göra är att stoppa ner handen, hålla i den och kalla den Ernst Kirchsteiger. Kallar du inte den Ernst så blir den lätt ilsken och biter dig i ansiktet.
Jaja, det kan jag gå med på. Frågan är egentligen vad det är som biter en i ansiktet.. Du får nog gå till gynekologen innan vår date..
August 11, 2001
Holetaker wrote: Jaha, så mitt svar var lite difust alltså?
Eftersom hon kom nästan oanmält i onsdags, bara en timmes varsel så hade jag inte så mycket att bjuda på. Det blev lite fika bara.
Men hon stannade ju till 17 dagen efter, så det räckte tydligen. Och ni kan säkerligen räkna ut själv vad som hände, då träffen blev så långvarig...;)Den riktiga daten är imorrn och hon/vi har gemensamt bestämt oss för tacos och lite vin, sen lite film. Daten avslutas på söndagen, med en heldag i sängen. Beställa hem mat och koppla ur telefonen. 🙂
Behöver jag säga att det gick som jag ville i onsdags, kanske, haha;)Nåja, nu vet ni alla hur det gick till när Holetaker gjorde skäl för sitt namn, moahahaha!
Edit!Nu till en liten avslutning på den trevliga tråden.
Daten gick som hoppats, och förbestämts. Tacos med rödvin, ost och kex med vitt vin, kollade på the grudge(kass rulle btw). Söndagen tillbringades i sängen, med film, fysiska aktiviteter, hemkörd pizza och en lite tupplur.
Vi är numera ett par(eller på väg att bli). 😀 😀 😀
Holetaker wrote: [quote=Holetaker]Jaha, så mitt svar var lite difust alltså?
Men hon stannade ju till 17 dagen efter, så det räckte tydligen. Och ni kan säkerligen räkna ut själv vad som hände, då träffen blev så långvarig...;)Den riktiga daten är imorrn och hon/vi har gemensamt bestämt oss för tacos och lite vin, sen lite film. Daten avslutas på söndagen, med en heldag i sängen. Beställa hem mat och koppla ur telefonen. 🙂
Behöver jag säga att det gick som jag ville i onsdags, kanske, haha;)Nåja, nu vet ni alla hur det gick till när Holetaker gjorde skäl för sitt namn, moahahaha!
Edit!Nu till en liten avslutning på den trevliga tråden.
Daten gick som hoppats, och förbestämts. Tacos med rödvin, ost och kex med vitt vin, kollade på the grudge(kass rulle btw). Söndagen tillbringades i sängen, med film, fysiska aktiviteter, hemkörd pizza och en lite tupplur.
Vi är numera ett par(eller på väg att bli). 😀 😀 😀
Grattis..
Hoppas det funkar bra ett bra tag framöver också..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)