August 21, 2001
On 2001-09-02 22:12, Vaniljflickan wrote:
ehh..vaddå riktiga män? tror ni riktiga män sitter framför datorer? nänä... de är ute å räddar världen, sen kommer de hem å småmyser med sina flickor
Den riktiga mannen har förstått att världen inte är värd att räddas. Att han skulle komma hem och mysa med sina flickor.. det tvivlar jag på. Han har nämligen insett att förhållande och kärlek är till för de svaga. Nä, jag tror nog att den riktiga mannen går till sitt jobb, surmulen som fan, gör det han ska, för att sen ta sig hem, dricka en kopp kaffe, spela lite dator, utför sin dagliga "tillbesinskönastol" ritual, för att sen kanske kanske få lite ångest för att han inser att solen kommer stiga upp nästa morgon. Han gör såklart sitt för att solen inte skall stiga upp som t.ex. slå ihjäl två hundra spindlar..
Hmm.. får nog sluta nu..tror jag tappade tråden..
jaja.. bakk to work..
August 22, 2001
On 2001-09-02 23:00, Garfzez wrote:
On 2001-09-02 22:12, Vaniljflickan wrote:
ehh..vaddå riktiga män? tror ni riktiga män sitter framför datorer? nänä... de är ute å räddar världen, sen kommer de hem å småmyser med sina flickorDen riktiga mannen har förstått att världen inte är värd att räddas. Att han skulle komma hem och mysa med sina flickor.. det tvivlar jag på. Han har nämligen insett att förhållande och kärlek är till för de svaga. Nä, jag tror nog att den riktiga mannen går till sitt jobb, surmulen som fan, gör det han ska, för att sen ta sig hem, dricka en kopp kaffe, spela lite dator, utför sin dagliga "tillbesinskönastol" ritual, för att sen kanske kanske få lite ångest för att han inser att solen kommer stiga upp nästa morgon. Han gör såklart sitt för att solen inte skall stiga upp som t.ex. slå ihjäl två hundra spindlar..
Hmm.. får nog sluta nu..tror jag tappade tråden..
jaja.. bakk to work..
ujujuj.... det är synd om dej det hör jag det.... du kan aldrig ha varit kär 😛
August 22, 2001
On 2001-09-03 10:29, Garfzez wrote:
On 2001-09-03 10:26, totto wrote:
Jodå, han e kär för jämnan!
Förrästen, det är han som känner din pojkvänn. 😛Känner och känner, jag vet vem han e, Jag känner däremot Magnus som i sin tur känner Rabe väl.. tror till och med de bodde ihop ett tag..
wow... det är mer an jag har gjort ju Nå? Vad har du hört om honom??? idel öra...
June 13, 2001
(Repris) =o)
Orig: Du kära gamla snickerbo'
Text:Kottetrance
Musik: Kottetrance
Du kära gamla Kaffekopp va du e bra å ha,
Med dig så kan jag bli beroende, helt klarvaken å gla.
Kaffekoppa hoppfallera å kaffekoppa hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera..
Jag häller i mitt socker sen får du stå och dra.
Kaffekoppa hoppfallera å kaffekoppa hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera..
(3 verser i denna)
Nu ska jag sätta på en kopp trallallallallalaaaaaaa......(gouyyyzhhhhhgbbbbfffth....*pfff* ,....aaaagh nu e jag kaffesugen...sen en stor GENERAL in under läppen....ÅÅÅÅÅÅH VA GÅTT:::::.mmmmh ...)
Ja just det Ref X 3 ....
Slut....
August 21, 2001
On 2001-09-03 18:15, kottetrance wrote:
(Repris) =o)
Orig: Du kära gamla snickerbo'
Text:Kottetrance
Musik: KottetranceDu kära gamla Kaffekopp va du e bra å ha,
Med dig så kan jag bli beroende, helt klarvaken å gla.Kaffekoppa hoppfallera å kaffekoppa hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera..
Jag häller i mitt socker sen får du stå och dra.Kaffekoppa hoppfallera å kaffekoppa hoppfallerejj e bra å ha hoppfallera..
(3 verser i denna)
Nu ska jag sätta på en kopp trallallallallalaaaaaaa......(gouyyyzhhhhhgbbbbfffth....*pfff* ,....aaaagh nu e jag kaffesugen...sen en stor GENERAL in under läppen....ÅÅÅÅÅÅH VA GÅTT:::::.mmmmh ...)Ja just det Ref X 3 ....
Slut....
Kottie, din fantasie ärie detie ingie felie påi i varjie fallie. .
2 Guest(s)