September 3, 2001
Hallå där.
Den 13'e maj fyller jag och min flickvän 2 år tillsammans. Trots att sånt borde firas tycker jag att det är en mardröm eftersom jag inte kan komma på vad vi kan fira det med.
Därför tänkte jag att ni hårdkokta datorhårdvarunissar säkert kan hjälpa med sånt här 🙄
ne men jag skulle vela höra vad gemene likasinnad kille kan komma på.
Det finns dock vissa kriterier, eller rättare sagt, saker som inte duger:
-Restaurang (uttjatat)
-Bio (uttjatat)
-Hyra film (uttjatat)
-Hyra film o käka (uttjatat)
-Hoppa bungyjump/fallskärm/motsvarande action (hon är för vek för sånt)
-Laserdome/paintball/softairgunkrig (hon är på tok för vek för sånt)
-Bowla (inte uttjatat men alldeles för ospeciellt och oromantiskt)
-Krogrunda (hon är under 18)
Jag kommer inte på nånting alls... det är helt stopp.
Hjälp mig snälla ni!
March 10, 2002
Kame_boy wrote: jag är mkt tacksam för alla era svar. Det var en oerhört svår fråga och det är fortfarande svårt att avgöra.
Men jag funderar på nån slags kombination av vin, räkor och bad...
måste bara hitta nånting o toppa det med.
Kanske en present?förslag på present då? hehe
Där har du ju det! Bada i vin med räkor i!
Present, hrmm en förlovningsring? :eye: Kanske ett fint halsband?
February 16, 2005
fira att ni inte varit ihop längre... lämplig firande: en falukorv (att ätas) en flaska brännvin, en volvokombi parkerad i en skogsdunge med fält baksäte.. vad mer behöver man... nä skämt åt sido, rota med henne å gör nått som hon tycker är jätte roligt men sällan/aldrig får chansen att göra..
July 18, 2003
Gör som jag, åkte till fjällen utan henne två dagar innan :/ Kanske inte är det bästa, men varför inte ta med henne ut på en picknick?
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)