March 14, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....74,00.html
Är det ok att göra så här?
Varför inte?
Folk har ju alltid hittat vägar att lura staten på kulor..
Fast inte skulle jag göra det..inte på det där sättet iaf..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 5, 2001
MoparPower wrote: [quote=HELIX]Heterosexuella borde ju få skattelättnader iom att de kan skaffa barn på ett naturligt och billigt sätt.
Som sedan kostar en j**lar massa pengar. För alla.
I längden kostar inte barn pengar. Det är dom som ska försörja dig när du blir gammal. Fanns en anledning till att vår fete statsminister uppmanade folk att skaffa barn för ett par år sedan.
October 31, 2003
Arny wrote: [quote=MoparPower][quote=HELIX]Heterosexuella borde ju få skattelättnader iom att de kan skaffa barn på ett naturligt och billigt sätt.
I längden kostar inte barn pengar. Det är dom som ska försörja dig när du blir gammal. Fanns en anledning till att vår fete statsminister uppmanade folk att skaffa barn för ett par år sedan.
Nu drar du lite väl enkla slutsatser, tror du att jag kommer leva så länge?
November 27, 2003
MoparPower wrote: [quote=Arny][quote=MoparPower][quote=HELIX]Heterosexuella borde ju få skattelättnader iom att de kan skaffa barn på ett naturligt och billigt sätt.
Nu drar du lite väl enkla slutsatser, tror du att jag kommer leva så länge?
Nope, vi är rätt säkra på att skidan kommer lura i dig att toktrimma någon Hemi i övergrad för att sedan dra dig ut på äventyr .. och det var det sista vi hörde 😉
EDIT: topic var det ja ... uuhhh ja varför inte?
//Andreas
October 31, 2003
Collateral wrote: Äh fan, slutsats:
Bögar suger (varandra) och det är allmänt äckligt.
Det är bara fråga om tid innan dom fattar det själva att .|. och .|. inte går ihop.
j**la New Age bögeri.
DÖ ÅT BÖGAR?
Va fan hackar du på New Age, passa dig annars drar jag en kristall i huvet på dig. :arg:
1 Guest(s)