December 28, 2004
MoparPower wrote: [quote=Collateral]Äh fan, slutsats:
Bögar suger (varandra) och det är allmänt äckligt.
Det är bara fråga om tid innan dom fattar det själva att .|. och .|. inte går ihop.
j**la New Age bögeri.
DÖ ÅT BÖGAR?
Va fan hackar du på New Age, passa dig annars drar jag en kristall i huvet på dig. :arg:
"New Age är i dagligt tal ett samlingsbegrepp för nyandliga tankar, ibland använt som skällsord om sådant som anses vara "flummigt"."
Källa: susning.nu
October 31, 2003
Collateral wrote: [quote=MoparPower][quote=Collateral]Äh fan, slutsats:
Det är bara fråga om tid innan dom fattar det själva att .|. och .|. inte går ihop.
j**la New Age bögeri.
DÖ ÅT BÖGAR?
Va fan hackar du på New Age, passa dig annars drar jag en kristall i huvet på dig. :arg:
"New Age är i dagligt tal ett samlingsbegrepp för nyandliga tankar, ibland använt som skällsord om sådant som anses vara "flummigt"."
Så du erkänner?
December 28, 2004
MoparPower wrote: [quote=Collateral][quote=MoparPower][quote=Collateral]Äh fan, slutsats:
j**la New Age bögeri.
DÖ ÅT BÖGAR?
Så du erkänner?
Erkänner vad?
January 12, 2004
Collateral wrote: Äh fan, slutsats:
j**la New Age bögeri.
DÖ ÅT BÖGAR?
hets mot folkgrupp någon? :-k
Tror någon är lite osäker på sin egna sexualitet. :bgrin:
December 28, 2004
obelix wrote: [quote=Collateral]Äh fan, slutsats:
j**la New Age bögeri.
DÖ ÅT BÖGAR?
hets mot folkgrupp någon? :-k
Tror någon är lite osäker på sin egna sexualitet. :bgrin:
Nej, jag är säker på min sexualitet, jag är har bara extrem fobi för bögar.
Btw. varför säger många att man är osäker på sin sexualitet om man snackar skit om bögar?
December 28, 2004
obelix wrote: [quote=Collateral] Nej, jag är säker på min sexualitet, jag är har bara extrem fobi för bögar.
Btw. varför säger många att man är osäker på sin sexualitet om man snackar skit om bögar?
Därför man brukar göra det för sånt man är rädd för.
Ja, jag har ju fobi mot bögar, inte direkt så jag är "rädd" men du förstår...
January 12, 2004
Collateral wrote: [quote=obelix][quote=Collateral] Nej, jag är säker på min sexualitet, jag är har bara extrem fobi för bögar.
Har du fobi eller förutfattade meningar om dom?
Om du har fobi så är du mer eller mindre rädd för dom.
December 28, 2004
obelix wrote: [quote=Collateral][quote=obelix][quote=Collateral] Nej, jag är säker på min sexualitet, jag är har bara extrem fobi för bögar.
Har du fobi eller förutfattade meningar om dom?
Om du har fobi så är du mer eller mindre rädd för dom.
Om en singel bög-fan sätter sig breve mig så springer jag utav bara helvete...okay?
May 1, 2005
skinner wrote: Tycker det är fel från början att homsexuella ska få skattelättnader. Det ska inte vara något förmånsvärde i att ha olika sexuella läggningar.
Håller med till fullo. Det som slog mig i artikeln var inte att killarna gifte sig, utan att den skattelättnaden faktiskt fanns. 😕
skinner wrote: Men nu när dom har instiftat dessa lagar så ska dom ju gälla alla. Så då anser jag att det är helt ok.
Ett fel berättigar inte ett annat, men det är förvisso positivt att de gjorde vad de gjorde eftersom de markerar hur sjuk lagen är.
October 31, 2003
dreamweaver wrote: [quote=skinner]Tycker det är fel från början att homsexuella ska få skattelättnader. Det ska inte vara något förmånsvärde i att ha olika sexuella läggningar.
Håller med till fullo. Det som slog mig i artikeln var inte att killarna gifte sig, utan att den skattelättnaden faktiskt fanns. 😕
skinner wrote: Men nu när dom har instiftat dessa lagar så ska dom ju gälla alla. Så då anser jag att det är helt ok.
Ett fel berättigar inte ett annat, men det är förvisso positivt att de gjorde vad de gjorde eftersom de markerar hur sjuk lagen är.
Jo, men den gäller väl inte bara homoisarna utan alla gifta(antar jag). Kanske har något med att förr tjänade Canada på gemensamma hushåll(lite förre papper) före datorn då. Men nu liksom i Sverige är det gifta med barn+villa som bestämmer och då tar man inte bort saker hur som helst. Inga behovsprövade barnbidrag, inte samma skatt för villor och hyreshus. Ingen rättvisa. Inga gratis däck till mig.
May 1, 2005
MoparPower wrote: [quote=dreamweaver]...
Jo, men den gäller väl inte bara homoisarna utan alla gifta(antar jag).
Jaha, ok. Då har jag missuppfattat det hela. :-k
MoparPower wrote: Ingen rättvisa. Inga gratis däck till mig.
Soc-tant: - Så vad ska du använda bidraget till? Det här gäller primärt de som befinner sig kring existensminimum.
Moppepow: - Ja, med tanke på att Bosses Däck tar 8 papp för varje racingsula så tro fan att man inte har det lätt ekonomiskt. Kan du ha pengarna inne tills på fredag?
😀
March 14, 2004
dreamweaver wrote: [quote=MoparPower] Jo, men den gäller väl inte bara homoisarna utan alla gifta(antar jag).
Nej, det gäller väll bara homosexuella. Annars så hade dom lju guft sig men kvinnor för dom var ju inte homosexuella.
October 31, 2003
skinner wrote: [quote=dreamweaver][quote=MoparPower] Jo, men den gäller väl inte bara homoisarna utan alla gifta(antar jag).
Nej, det gäller väll bara homosexuella. Annars så hade dom lju guft sig men kvinnor för dom var ju inte homosexuella.
Dom kanske har varit ute och stompat med Gueno? Sen fanns det väl inga alternativ 😀 (annars verkar ju lagen rätt skum)
1 Guest(s)