June 28, 2001

jo en snubbe jag känt och gått i samma klass i gymnasiet fyller 20 nu på fredag, så jag måste köpa någon slags present.
det är en person som jag i stort sett bara hänger med när det är partydags så sådär Megabra känner jag honom inte.
men vad fasen köper man till en sådan snubbe ?
får ju inte vara för dyrt, det är typ.... inte bra.
tänkte mig nått för runt 2-300 spän.
har ni några ide'er på lager ?
July 1, 2003

Eftersom du skriver på en datorsite kommer frågan, är han en datorsnubbe???
Då kan man ju rekommendera en mus, en musmatta, eller en sprillans ny högteknologisk diskettstation :D. Usch, presenter är verkligen svårt. Jag förstår om du har problem. Har han några särskilda intressen?
September 1, 2002

Biocheckar är inte så originellt, men kan ju vara uppskattat. Såna grejer samt presentkort är tråkiga men även neutrala, så man kan inte ta illa upp.
Kanske lite värre om man köper ett 50-pack Mambakondomer :D, det kan ju tas lite fel, om man inte känner personen såväl...
Vet du vad han har för mobiltelefon, kan du ju köpa ett nytt snyggt skal till den, om du känner för att vara lite fjortisaktig. Eller varför inte ett refillkort till denne mobil, om han har sådant abonnemang.
Det var lite tips, såhär rakt upp och ner
June 28, 2001

Righgor wrote: Då tycker jag du tar en kartong i lagom storlek, trycker ner godiset, några flaskar cola och kådisarna, skriver Partykit på sidan och slår in :D.
föreslog detta för Ministry of party :: en pappkartong med 200kr godis, en cola burk, 30st kondomer i alla möjliga former och färger, och en liten spritflaska, en Partyhatt som han Måste ha på sig hela kvällen.
och sedan skriva Partykit på. [Image Can Not Be Found]
det gick hem :bok: Mkt bra ide' righuhmm.. konstigt nick du har btw.