June 30, 2001
abishai wrote: ja du mathias, jag skriver mycket för att jag tycker det är jätte ballt att ha mycket inlägg så jag får respekt av alla mina kompisar i plugget så då får jag sitta med dom i matan på lunchen och då har jag jätte cool
Mm, jag har ju värsta respekten i skolan...NOT. Iceman är ju kung.
June 17, 2001
Jerry wrote: Respekt!
På den gamla goda tiden fick man ju status baserat på antal inlägg, men det var då det... 🙁
🙂
Vill du veta varför vi tog bort detta system?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 2, 2001
[NH wrote: WIGGER][quote=Jerry]Respekt!
På den gamla goda tiden fick man ju status baserat på antal inlägg, men det var då det... 🙁
🙂
Vill du veta varför vi tog bort detta system?
Jo jag skulle villa vet det iaf.. Kommer oxå ihåg den tiden där det stog vilken "status" men hade.. Istället för bra medläm. Tyvärr blev man aldrig mer än "wannabie", sen bytte ni system 😕 skulle som sagt va intressant att veta.. inte för att jag bryr mig om antal inlägg men ändå.
April 1, 2001
Mathias wrote: [quote=ViU]Folk spammade (svarade med onödiga inlägg) alldeles för mycket, det var svårt att låta bli att tävla lite mot alla andra om vem som hade mest status 🙂 Mycket bättre utan tycker jag.
Nu har vi ju antal inlägg. Det är ju värre än att få en titel.
Från början var det räknare för antal inlägg + "status", det var värre. Anledningen att vi plockade bort det var precis som ViU säger.
May 22, 2001
Lukascool wrote: Jippii nu har jag skrivit 200 inlägg här på NH och jag är jättestolt 🙂
Dags att gratulera? 🙂
Ja detta är ett ex på totalt onödigt inlägg om medlemmar gör såna här mess kommer titlar inte att förekomma. Man måste inte skriva att man har kommit upp i 200, 500 1000 inlägg man ser det själv.
1 Guest(s)