September 8, 2001
On 2002-06-09 20:48, Dev/Null wrote:
Vad är det för jobb du har skaffat ?
23 kr lite smått tycker jag, själv kommer man att tjäna 30 i timmen.
Har en kompis som jobbar på ÖBO och tjänar 40 spänn i timmen !!!
Haha! Du skojjar? Har gammal är du? 5?
Och om 40kr i timmen är bra så kan du juh fara ner till taiwan och få högre lön som barnarbetare.
September 24, 2001
Men fattar ni trögt eller ,,jag sitter på jobbet nu och får runt 80:- per timme, men saken är den att jag bara har 23:- i min spargris tills nästa löning. Fattar nån?
Kommer ju tjäna fett med pengar, men bara att jag får dom först i slutet av juli, för övrigt är jag 18 år , och inte en underbetald 14 åring med komunlön.
June 15, 2001
HaHa.
Stämmer.
själv så sitter jag bara och gråter över att jag bara har 2 veckors semester isommar. Åker iofs iväg 3 veckor i höst.
Btw. nån som har nått förslag på vart man kan åka? (inte kos, kreta eller liknande) Jag hade mer tänkt mig Thailand, Vietnam eller kanske Bali. Kanske Assorerna.
March 1, 2001
hehe...då har jag lite mer..jag har nämligen 40 kronor att roa mej med fram till den 25e då lönen kommer...Jag kan alltså spendera 2,8 kr om dagen...Känns stabilt.
Bara för att en bajspackare till parkeringsvakt skulle lappa mej när ställde bilen lite fult på en överfull parkeringsplats ute i skogen när jag var och bada...usch, okej om man ställer fel i stan eller så men halvt ute i skogen...så j**la onödigt elakt..;( 500 spänn åt h*****e..
ah..är fattigare än en tattare..
2 Guest(s)