March 14, 2004
Ingen liten sammling det där! Blev sugen på Thompsonen!
http://www.hd.chalmers.se/~bi2.....amling.jpg
http://www.auktionsverket.se/d.....#038;anr=0
[/url]
January 12, 2004
Captain_Anarchy wrote: [quote=obelix]Skulle inte tveka en sekund om jag hade haft pengarna och tillstånd.
varför vill du ha dom?
Samlade på knivar en gång i tiden (på 80-talet).
Dels är jag intressad, dels tycker jag att det finns snygga vapen.
Jag hade ett par licensfria bössor och revolvrar på gång 1986, men vi kom inte överrens om priset.
September 23, 2004
Kizo wrote: [quote=Captain_Anarchy][quote=obelix]Skulle inte tveka en sekund om jag hade haft pengarna och tillstånd.
varför vill du ha dom?
Så man kan gå berserk på stan och skylla på CS, såklart! :bgrin:
mm
obelix wrote: Samlade på knivar en gång i tiden (på 80-talet).
Dels är jag intressad, dels tycker jag att det finns snygga vapen.
Jag hade ett par licensfria bössor och revolvrar på gång 1986, men vi kom inte överrens om priset.
ok ok förstår men 2300st e väl lite o överdriva 🙄 .. då kan man ge de pengarna till nån som behöver dom om man e så jävla rik 😛
September 23, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Captain_Anarchy]ok ok förstår men 2300st e väl lite o överdriva 🙄 .. då kan man ge de pengarna till nån som behöver dom om man e så j**la rik 😛
Det är ju just dit pengarna från auktionen skall gå 😉
oki.. fast ja svarade på Obelix inlägg.. de jag menade var om man skulle köpa alla till sin samling :blink:
May 17, 2002
Captain_Anarchy wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Captain_Anarchy]ok ok förstår men 2300st e väl lite o överdriva 🙄 .. då kan man ge de pengarna till nån som behöver dom om man e så j**la rik 😛
Det är ju just dit pengarna från auktionen skall gå 😉
oki.. fast ja svarade på Obelix inlägg.. de jag menade var om man skulle köpa alla till sin samling :blink:
Jo det förstod jag. Men den rika snubben som nu rent hypotetiskt köper hela sammlingen och ger på så sätt bort sina pengar till hjälpande ändamål. Fast jag förstår hur du tänker, men välgörenhetsauktioner är ändå ganska vanligt. Folk köper mer gärna något än att bara ger bort pengarna.
.ToL wrote: Jävligt fina bössor iaf. Skulle va rätt kul att hänga dom på väggen!
Du får ha en riktigt stor vägg då 😉
1 Guest(s)