January 21, 2002
Varje dag dör 24.000 människor av svält. Bara genom ett klick på sidan nedan kan du skänka mat till dessa.
Man får klicka 1 gång per dag, det borde vara en självklarhet att ta sig tid för ett klick varje dag!
January 21, 2002
oxygenial wrote: Visst ett klick om dagen är inga problem men det är inte att lösa problemet! Det är bara att skjuta det vidare.
De flesta svältkatastrofer uppbringas ju av diktatorer!
Bättre att skänka pengar till Merc's som eliminerar dessa istället!
Visst är det bättre, om man verkligen gör det. Det här är ju ett enkelt sätt att hjälpa till lite och även om man skjuter problemet vidare så kanske man räddar livet på någon med sitt klick.
November 27, 2002
Jerry wrote: [quote=Newbie2K]jag är skeptisk.
säkert nån kommunist som kommit på det där...
nee sånt stödjer vi inte.
det är ju bara kommunister som ger bort nånting gratis.
Ja, just precis. Därför stödjer vi kommunismen.
bättre med liberalism... då kan alla kommunister få skänka pengar om de vill och alla konservativa om de vill....
ärligt talat... att klicka på en länk har väl knappast nånting med vilken ideologi man stödjer. kan inte alla bara tralla runt och vara glada och offra ett klick till en stackars utsvulten människa...
June 28, 2001
så ni är komunister huh
om jag minns rätt, var det inte så att komunister ville att någon annan skulle ta hand om deras pengar och fördela dom jämt lr nått ¿
kolla detta som NH WIGGER skrev på ICQ
You have received a message!
Sen är det ju så, att ett forum är det ingen demokrati i, utan ren diktatur. Glöm inte bort det. (Misstolka inte diktatur nu)
March 17, 2002
Off topik:Mind har du en hantel i trä ? 🙂
http://em.dns2go.info/mind/n%c.....r/0028.JPG
June 28, 2001
High Density wrote: Off topik:Mind har du en hantel i trä ? 🙂
http://em.dns2go.info/mind/n%c.....r/0028.JPG
heh nee det är en 4kg hantel som jag vira snöre runt när jag var typ 10 bast lr så. hadde inget bättre för mig.
ganska bekväm o hålla i , men den väger för lite.
på bilden är det för att en kylfläns ska få bra kontakt när jag limmar den, problemet är bara att flänsen är Böjd !
NBK jag knåplar på en teroi om vad det är för slags mäniskor som har maktpositioner , men den är långt ifrån färdig för jag satsar på att vinna en nobell utmärkelse för den.
har ett litet smygprov i den godis tråden om nån galning som vill höja skatten på godiset.
October 28, 2002
iofs....det finns ju tillfällen där kommunism och diktatur kan vara jätte bra!
kommunism är bra tycker männsikor som inte har någon hjärna eller utbildning, för då slipper dom ju tänka själva!, kan ju vara bra för dom...
men, har man nån sorts egen förmåga så är man ju liberal och inget annat!
diktatur är ju jätte bra om du är diktatorn!
October 28, 2002
hehe sant där starscream....
att vara saddam kan inte vara så kul nu....ful e han ju också.
och HELIX, mkt riktigt!!! tex ett land som irak skulle nog bli mkt bättre utan saddam, ayatoller p skit..!!
Afrika mm också, finns ju potential i landen, men ledarna är ju störda..
bra att usa städar upp lite!!
1 Guest(s)