March 20, 2001
Vad jag vet så har inte S3 gått på tv i Sverige än. Och då kan man ju börja undra hur StarCraft har sett den. 😛
Jag tycker att s2 var bättre. Hände mer i den.
edit: hmm... enligt honom själv så bor han i California och då kan jag förstå hur han kan ha sett tredje säsongen..
February 1, 2004
Bogus^ wrote: [quote=StarCraft]Ni är ju helt lost allihopa! Ni borde titta på serien, den är ju asbra!
*Btw, den spelades ju in här hos mig ;)*
Y E S Tar du flygt till skolan hör i gbg då eller? då måste du ju upp ganska tidigt... 🙄
Öööhhh...va? Vet "INTE" vad du snackar om 😐
August 11, 2002
hm, 24 är enligt mig en gganska jobig serie att titta på. Den går hufsat sent då man inte är klar i skallen, då blir de där trippel bildsfönsterna bara irriterande. Sen så är det ngt med skådespelarna som gör att det inte känns så äkta som andra serier eller filmer.
Men eftersom 3:an inte gått här än får jag väl hoppas att den blir bättre än de andra, och Starcraft om du nu inte varit i Usa på semester en gång i veckan så kan du ju inte ha sett den 😉 jag missade inte ditt oamerikanska ursprungsbevis för några veckor sedan
February 1, 2004
smurfen87 wrote: De där trippelfönstrena stör ju inte ett dugg, de är ju bara med i 20-30 sekunder typ. Maximalt 😛
Har faktiskt sett Trean. Men tyckte den var rätt kass. Slutet kändes inte riktigt som ett slut, utan som ett vanligt avsnitt.
Tvåan är bäst enligt mig hittils.
Slutet var ju mäktigt! Man fick ju äntligen se det för man visste ju att det skulle komma någon gång, han har ju burit på så många känslor. Det var ett väldigt bra slut.
February 4, 2003
Jo slutet var ganska bra på så sätt att Jack bröt samman.
Spoiler (markera för att se)
Trodde han skulle skjuta sig själv i princip
Men själva händelsen i sig, tycker jag fick ett väldigt abstrakt slut.
Kändes som ett vanligt avsnitt. Biljakt, springer in till skola, hjälpten offrar sig, jack hugger av armen, springer och placerar det i kylskåpet (hur han nu hittade det på mindre än 1 minut). Sen slut!
3 Guest(s)