July 10, 2004
May 17, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Adestro]Min Gmail visar också över 2GB *låtsas vara förvånad*.
Hotmail är ju bara rent skit. :p
Hotmail = Massor av reklam
kolla runt lite när du är ute och lässer din gmail. notera gärna reklamen 😉
med gmail har du garanterat rekam i mejlen och det är utan tvekan värt det 😀
December 31, 2001
Vitamin-C wrote: [quote=Death On Wings][quote=Adestro]Min Gmail visar också över 2GB *låtsas vara förvånad*.
Hotmail är ju bara rent skit. :p
Hotmail = Massor av reklam
Bara jag som inte fattar ett skit av detta inlägg ?
July 10, 2004
Vitamin-C wrote:
Jag har haft Gmail i över ett halvår och jag har aldrig märkt av någon reklam. Hämtar hem allt via pop3, och jag får då inga spam. Även när jag loggar in på hemsidan syns ingen reklam, sidan är fin och stilren helt i Googles anda.
Om det nu finns reklam så är det tydligen hemskt svårt att upptäcka den.
För övrigt är Gmail's spamfilter otroligt effektivt, har aldrig fått reklambrev som jag själv inte skrivit upp mig för.
Med Hotmail är det ju en annan sak... Ful MSN/MS-GUI, MYYYYCKET reklam och allmänt krångligt att navigera om man använder hemsidan.
Go Google! FU Microsoft...
July 10, 2004
Vitamin-C wrote:
Jag har haft Gmail i över ett halvår och jag har aldrig märkt av någon reklam. Hämtar hem allt via pop3, och jag får då inga spam. Även när jag loggar in på hemsidan syns ingen reklam, sidan är fin och stilren helt i Googles anda.
Om det nu finns reklam så är det tydligen hemskt svårt att upptäcka den.
För övrigt är Gmail's spamfilter otroligt effektivt, har aldrig fått reklambrev som jag själv inte skrivit upp mig för.
Med Hotmail är det ju en annan sak... Ful MSN/MS-GUI, MYYYYCKET reklam och allmänt krångligt att navigera om man använder hemsidan.
Go Google! FU Microsoft...
PS. Google Map täcker nu delar av Sverige.DS
1 Guest(s)