July 18, 2003
http://www.prenservice.se//bes.....anj=048147
Tänke bara tipsa ni som vill ha
December 27, 2003
nej, det är inte 28:50/st fraktkostnad. Beställde själv 5 nummer för 39+frakt för ett par månader sedan, då betalade jag endast en fraktkostnad.
det enda man ska tänka på är att avbeställa resterande nummer så fort Ni får hem det sista gratisnummret!
Moore är förresten inte så dyr, långt ifrån lika dyr som, säg Slitz, så det kan nästan vara värt att fortsätta efter gratisnummren också
September 5, 2001
skiroy wrote: [quote=Dry_Ice]Nu ska vi inte vara så hårda!
Det är faktisk underhållade läsning! seriöst
Jovisst...det är såklart för "artiklarnas" skull. 😉
Om det är nakna damer man vill se så finns ju bilderna på nätet 🙂
Vet inte hur det är med moore/fhm. Men vet att jag läst flera bra krönikor hos slitz. Ett exempel är om Jonas som är med i främlingslegionen. Ett annat exempel är om gängen i fängelserna/runt om i landet, sjukt facinerande att läsa om.
Dock kan jag hålla med om att just sådanna krönikor är ju bara ett plus, det är absolut inte därför man köper tidningen.
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=whak][quote=skiroy]Frågan är väl hur ni ens kan finna något av värde i den där skräpblaskan ? 😕
Så man har något att läsa på jobbet.
Jobbade inte du på Milko?
No more Milko-produkter för min del, det kan jag lova. 😛
Nja...du ska du nog inte ha så pass livlig fantasi. 😀
Orsaken till att Whak läser sådana tidningar på jobbet är ju för att glömma OS bland annat. 😉
September 12, 2001
Mean Machine wrote: Fick förresten erbjudande till min mail (wtf tänkte jag), stod att jag fick tre nummer gratis. Iofs förmodligen + porto, men det fick vara ändå. 😉
Ähhh...du kan behöva nappa på detta erbjudande med tanke på dina så kallade framgångar med dina tjejer.
Läser man dessutom detta i din sing så är det fasen givet. 😉
"Satsa på dig själv, runka i motvind"
February 12, 2003
skiroy wrote: Ähhh...du kan behöva nappa på detta erbjudande med tanke på dina så kallade framgångar med dina tjejer.
Läser man dessutom detta i din sing så är det fasen givet. 😉
"Satsa på dig själv, runka i motvind"
Mnjae, jag pyntar nog inte för att se nakna brudar. 😛
Du saknar mig på ICQ, I can feel it. Lugn gubben, så fort min underbara laptop kommer tillbaka från service så sitter jag klistrad. 😉
Och mina "framgångar" med tjejer håller jag tyst om. Så ni vet. Nu Gran Turismo 4, god natt. (Den meningen säger ändå det mesta)
November 29, 2003
Mean Machine wrote: [quote=whak][quote=skiroy]Frågan är väl hur ni ens kan finna något av värde i den där skräpblaskan ? 😕
Så man har något att läsa på jobbet.
Jobbade inte du på Milko?
No more Milko-produkter för min del, det kan jag lova. 😛
Dissa Milko, ta med dig allt folk du känner också så KANSKE skiten går i konkurs. Vi kan ju hoppas iaf.
2 Guest(s)