September 28, 2002
September 28, 2002
September 28, 2002
September 27, 2003
sitter Ä klurar pÄ om du Àr lite trött ruskis...
vad menar du med abonomang och att du mÄste ha potter för att skicka sms/mms.
sen skriver Quarzi att han har en 3g telefon.
och BTW. jag har en LG U8130. Àr jÀtte nöjd.
bra tÀckning godkÀnd batteritid, 120fria minuter och ni kan sÀkert resten....
TIPS till er som ska skaffa 3G, skaffa inte LG U8120(krÄnglar jÀtte mkt). sen skaffa abonomang och inte kontantkort.
February 21, 2004
Wishmaster_coffe wrote: Funderar pÄ att ska 3, de hÄller nÀmligen pÄ att sÀtta upp en mast ca 1 km kÄken sÄ man bör ju fÄ bra tÀckning, men deras telefoner de sÀljer Àr ju inget att ha...trogen SE kund
1km ?? ingen risk att du fÄr supermottagning dÄ om du inte bor pÄ "landet" poolarn fÄr ingen mottagning med sin mobil nÀr han ibland kan se "stadsmasterna"
July 18, 2001
köpte mej en motorola A925 med 3s kontantkort för ett tag sen.. köpte den endast för att den var billig och inte operatörlĂ„st. Skulle aldrig komma pĂ„ frĂ„ga Ă„ anvĂ€nda det kortet(telefonen anvĂ€nder jag iofs inte heller ;)), pĂ„ tok för dyrt Ă„ skumma "regler". Mitt comviq .net Ă€r jag dĂ€remot mkt nöjd med đ 99öre/minut, dygnet runt till alla nĂ€t, tror jag och runt 65 öre/sms. görbra đ
June 29, 2004
Wishmaster_coffe wrote: Funderar pÄ att ska 3, de hÄller nÀmligen pÄ att sÀtta upp en mast ca 1 km kÄken sÄ man bör ju fÄ bra tÀckning, men deras telefoner de sÀljer Àr ju inget att ha...trogen SE kund
du vet att tĂ€ckningen Ă€r dĂ„lig direkt under masten ? đ
2 Guest(s)