January 14, 2004
The_Mayhem wrote: Men hur har de nu tänkt? Nätverk och kommunikation ska läggas ner och komma tillbaka in i Datormagazin. Sista fristående nummret är redan släppt om jag inte minns fel.
Det du tänker på är en helt annan tidning!!!
Detta gäller IDG's tidning för dem som jobbar eller är intresserade utav hårdvara & mjukvara som främst riktar sig mot företag !
Inte mot hemma users... som däremot tidningen Dator Magazinets avknoppare
February 6, 2004
Jacobsson wrote: [quote=The_Mayhem]Men hur har de nu tänkt? Nätverk och kommunikation ska läggas ner och komma tillbaka in i Datormagazin. Sista fristående nummret är redan släppt om jag inte minns fel.
Det du tänker på är en helt annan tidning!!!
Detta gäller IDG's tidning för dem som jobbar eller är intresserade utav hårdvara & mjukvara som främst riktar sig mot företag !
Inte mot hemma users... som däremot tidningen Dator Magazinets avknoppare
Du har så rätt så , jag får skylla på att det är tidigt på morgonen... 12 är väl tidigt? Jag tänkte givetvis på Nätverk och säkerhet. Nätverk och Kommunikation är en mycket vettigare tidning, det håller jag med om. Sorry alal somv ar intresserade, försäljningen är avbruten! 😉
Kanon, gratis är gott..Alla gånger.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)