May 19, 2003
http://www.idg.se/ArticlePages.....CS.dbp.asp
Ptja, vad säger man? "Only in china".
Visst, kanske hjälper för vissa, men dom som faktiskt kan ta hand om sitt spelade, ska alla dom drabbas också? Jag spelar inte mycket dagarna, men på helgerna när man har tid kan det säkert bli en 5 timmar MMORPG, eller nåt annat spel (inkl. pisspaus/matpaus).
Tycker det är en konstigt sak. Att man ska behöva stänga av ett konto i 5 timmar för att få folk att fatta att det inte är bra dumförklarar ju bara landet. Har folk inte mer vett i skallen än att sitta tills dom dör framför datorn? Sociala behov?
September 30, 2004
September 30, 2004
April 13, 2004
Hedjohn_znark wrote: [quote=Xenomorphed]lite drastiskt, kanske, men efter det som hänt "där borta" (mest i N/S-Korea kanske) så kan man ju förstå
Vad har hänt där?
Dum fråga kanske men är efter på vad som händer "där borta".
Folk som dött när de suttit och lirat utan att pissa/äta/sova.
September 30, 2004
Neam wrote: [quote=Hedjohn_znark][quote=Xenomorphed]lite drastiskt, kanske, men efter det som hänt "där borta" (mest i N/S-Korea kanske) så kan man ju förstå
Vad har hänt där?
Då får dom nog skylla sig själva. Om dom är så knäpp i skallen så
borde en klinik för "Dator skadade" nog vara till hjälp.
December 27, 2003
Neam wrote: [quote=Hedjohn_znark][quote=Xenomorphed]lite drastiskt, kanske, men efter det som hänt "där borta" (mest i N/S-Korea kanske) så kan man ju förstå
Vad har hänt där?
inte bara de som spelar har drabbats av dödsfall. Ett koreanst par, föräldrar, bestämde sig en dag för att gå ner till ett internetcafé för att spela en timme. men dom kom av sig, och när dom kom hem hade deras unge dött. Dom lämnade ungen ensam för att spela ett tag.
May 19, 2003
Marcan- wrote: [quote=Starscream]ptja, inte så dum idé om man tänker efter lite ... pausen kanske skulle vara lite längre till och med.
Jo men själva grejen att du inte får välja själv tycker jag är lite konstig.
Precis. För många är det säkert bra, men för dom som inte vill ha det? Dom som faktiskt tar pauser på egen hand?
February 1, 2002
Vamp wrote: [quote=Marcan-][quote=Starscream]ptja, inte så dum idé om man tänker efter lite ... pausen kanske skulle vara lite längre till och med.
Precis. För många är det säkert bra, men för dom som inte vill ha det? Dom som faktiskt tar pauser på egen hand?
det är ju om dom inte loggar ut efter 3 timmars konstant spelande, har dom tagit pauser så nollställs det till 3 timmars nedräkning igen..
April 14, 2002
Starscream wrote: [quote=Vamp][quote=Marcan-][quote=Starscream]ptja, inte så dum idé om man tänker efter lite ... pausen kanske skulle vara lite längre till och med.
det är ju om dom inte loggar ut efter 3 timmars konstant spelande, har dom tagit pauser så nollställs det till 3 timmars nedräkning igen..
Jag vill inte då inte att nån annan än jag ska bestämma hur mycket jag spelar. Nu spelar jag ingenting alls men principen är den samma 😉
May 19, 2003
Starscream wrote: [quote=Vamp][quote=Marcan-][quote=Starscream]ptja, inte så dum idé om man tänker efter lite ... pausen kanske skulle vara lite längre till och med.
Man kan ta paus utan att logga ut, och pauser mindre än 3 timmar ;).
Och en annan grej är ju att dom som jobbar/går i skolan kanske inte spelar mycket på dagarna, men på helgerna så tar dom sig tid att spelar i kanske 3-4 timmar...
Njae, vi får nog låta detta stanna i Kina 😛
September 30, 2004
February 1, 2002
Vamp wrote:
Och en annan grej är ju att dom som jobbar/går i skolan kanske inte spelar mycket på dagarna, men på helgerna så tar dom sig tid att spelar i kanske 3-4 timmar...Njae, vi får nog låta detta stanna i Kina 😛
dom måste ju logga ut annars fungerar inte systemet 😛
de va 5min paus inte 3 timmars paus btw 🙂
Nåja, bättre att dom försöker göra något än inget alls..
May 19, 2003
Starscream wrote: [quote=Vamp]
Och en annan grej är ju att dom som jobbar/går i skolan kanske inte spelar mycket på dagarna, men på helgerna så tar dom sig tid att spelar i kanske 3-4 timmar...Njae, vi får nog låta detta stanna i Kina 😛
dom måste ju logga ut annars fungerar inte systemet 😛
de va 5min paus inte 3 timmars paus btw 🙂
Nåja, bättre att dom försöker göra något än inget alls..
Jo, men det tar ju 5 timmar innan man kan logga in igen.
Tycker hela idén är lite konstig, men samtidigt så är ju dom där borta in helt 'normala' dom heller 😛
4 Guest(s)