April 1, 2001
Det känns inte rättvist att nån som är god för flera hundra miljoner vinner en massa pengar till. Vad ska han med dom till? Han tyckte ju tydligen att det var coolt att vara ensam vinnare, då kunde han ju ha fått vinna, ensam, och fått en pokal eller nåt så kunde jag fått 32 miljoner istället 😉
Då hade jag inte ansökt om studielån.. Köpt en bostadsrätt istället för hyra studentlägenhet. Betalat av lånen för mor o far (kanske 😀 ), skaffat en bil också kanske, fast inte för mer pengar än nödvändigt, köpt en laptop och sparat resten av stålarna på nåt smart sätt.
February 1, 2002
Skulle byggt ett nytt fett hus med massa lyx, köpt ett hus utomlands, betalat morsan, farsan och brorsans skulder, köpt ny bil åt dem och brorsan.
En båt, En till motorcykel, Några bilar till, En ny dator, feta tv apparater...
Och lever sen på ~25 mille som blir över, sätter man det och får t.ex 8% ränta så har man ju 2 miljoner om året.
June 18, 2001
Jag hade sålt bilen och allt annat, eller gett bort det rättare sagt...
Sedan hade jag flyttat till Cozumel (Mexico) och byggt ett litet sjysst hus och endast sysslat med sånt som e skoj resten av livet!
Hade totalt lagt ner det här med datorer och materialism helt och hållet!
Va fan ska man med en bil till egentligen?!? (om man inte åker fram o tebak till jobbet eller för att handla!)
January 14, 2002
http://www.atg.se/NyhetsServle.....tid=369344 tror det stämmer lite bättre än tidningar i så fall 😉
January 28, 2003
Jag hade köpt upp Swec och lagt ner möget :bgrin:
Hade jag vunnit 32 miljoner så kan jag ju lova en sak: En Koeniggsegg CCR hade stått på infarten så fort det bara gick 😉
Jag hade spenderat en 7-10 millar ganska snabbt, sedan skulle resten in på bank och så skulle jag levt på räntan resten av livet. Spelat golf 8)
October 25, 2003
John_lz wrote: blev en polare till mig i helgen. Vi delade studentlägenhet under studietiden. I helgen var han ensam vinnare på V75. Visst är man avundsjuk, men jag kan inte göra annat än gratulera och önska att det är min tur nästa gång.
FEL!
Sådana gånger ska man SNYYYYYYYYLTA!!!!
3 Guest(s)