December 29, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....67,00.html
Intervjun med killen där han säger att dom var 11 stycken som skulle dela på det.
Klart att det står på v75 sidan att det var en ensam vinnare, det var ju bara ett system som vann. Lite skillnad.
March 20, 2003
Spinnjonte wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....67,00.html
Intervjun med killen där han säger att dom var 11 stycken som skulle dela på det.
Klart att det står på v75 sidan att det var en ensam vinnare, det var ju bara ett system som vann. Lite skillnad.
"bara" ett 80000:- system.....
October 1, 2003
En McLaren F1 på uppfarten till ett nybyggt ganska stort hus.
Där ryker typ 13-14 mille.
Resten skulle jag dela upp i två delar, en del som jag skulle investera och en där jag bara skulle sätta in pengar på banken och få bra med ränta.
Undrar egentligen hur stor chansen är att vinna 32 mille... 🙄
June 3, 2001
gyZZ wrote: En McLaren F1 på uppfarten till ett nybyggt ganska stort hus.
Lite mer blir det nog...
Vet en snubbe som håller på med aktsier (stava?).
Tydligen väldigt duktig.
För 2 år sen var han över till Englan på en auktion och bjöd på en McLaren F1.
Men han la sig vid 15 millar. 😮
August 27, 2003
Gueno wrote: [quote=gyZZ]En McLaren F1 på uppfarten till ett nybyggt ganska stort hus.
Lite mer blir det nog...
Vet en snubbe som håller på med aktsier (stava?).
Tydligen väldigt duktig.
För 2 år sen var han över till Englan på en auktion och bjöd på en McLaren F1.
Men han la sig vid 15 millar. 😮
Jag känner en kille som dumpat skolan och spelar poker på internet istället. Ganska festligt att se när folk på internet spelar med femsiffrigt belopp, och inte bry sig nämnvärt om man förlorar heller :/
Om man är grym så kan man vinna så otroligt mycket på internetspel men man måste ha full kontroll på sig själv och inte spela ännu mer när det går dåligt, veta när man ska sluta med andra ord
November 5, 2001
Spinnjonte wrote: Men när ska ni fatta att det bara handlar om 2,9 mille? Dom var ju 11 stycken som delade på det.
2,9 mille hit och 2,9 mille dit. Vi har fattat det nu. Man kan väl ändå spekulera i hur det skulle vara att vinna lite pengar. Fantasier är det närmaste rikedom och berömelse jag någonsin kommer att komma.
November 5, 2001
Spinnjonte wrote: Vadå då? Det är ju bara att spela lite då och då. Satsar du inget vinner du inget. Så är de ju bara. Man är ju igentligen bara dum som inte satsar 2000 då och då.
Hade jag bara haft kunskapen och pengarna så...men som fattig lumpare är 2000 ungefär vad jag får i månadslön.
October 1, 2003
Arny wrote: [quote=Spinnjonte]Vadå då? Det är ju bara att spela lite då och då. Satsar du inget vinner du inget. Så är de ju bara. Man är ju igentligen bara dum som inte satsar 2000 då och då.
Hade jag bara haft kunskapen och pengarna så...men som fattig lumpare är 2000 ungefär vad jag får i månadslön.
Som fattig gymnasie elev får jag bara 950kr i månaden.. 🙄
October 26, 2002
jag hade nog ganska fort tappat livslusten... ¨när man kan göra vad man vill så ser man ju aldrig fram mot nåt på riktigt eftersom man kan få det hur lätt som hällst... hur kul skulle det te.x. vara att sitta å försöka klocka och tweaka sin dator för att få så bra resulatat i ett prestanda test som möjligt när du bara kan gå å köpa värsting grejjer direkt... det skulle inte ligga nån känsla i det...
March 1, 2004
LorD_Kvadd wrote: Jag hade fixat skulderna familjen har på t ex hus och så. Sedan hade jag köpt min a64. haft kvar mitt gamla gf2 såklart..inget kan ersätta det.
kanske renoverat upp moppen lite. och skaffat en lite bättre förstärkare.
sedan hade jag sparat resten.
Du är ekonomiskt oberoende.. Exakt vad ska du spara till?
March 21, 2003
Faan va sjukt att dom som e rikare blir rikare(På ren lotto men iaf) och de fattiga blir fattigare ..... jag har e ass bra ide kan inte staten ha ett lotteri lr nått så alla betalar 5kr mer i skatt varjemånad sen ger dom ut de extra pengarna till vinnster till typ 2 st isf skulle antalet rika öka med 24st om året o det e inte fy skam... bättre med 2 rika än att 9 mille köper en snickers liksom....Då skulle juh de som vunnit på ekonomin stabil o stara egen som leder till mej jobb.. 😛
3 Guest(s)