February 10, 2002
TJA.. min 4 år gamla tv en sharp bgf(något) 32" widescreen har varit defekt ända sen jag köpte den, den var på lagning men efter 3 år så började den strula igen, orkade inte hålla på med affären då det kändes som om de totalt ignorerade mig. (expert på backaplan i gbg)..Bilden fladdrade som om den vore en flagga, sen så blev bilden liksom inbuktad mot mitten...så här typ |) (| o då undrar jag om jag kan reparera den på hemförsäkringen...1000 spänn kan jag la gå med på men inte mer den kostade 17 tusen inklusive en tv bänk men det var som sagt 4 år sedan nu e det nästan 5 hehe..... men tror ni att det går att reparera alls när det ser ut så o täcker verkligen en hemförsäkring detta..jag har inte lekt doktor med den alls så mitt fel e det absolut inte.
September 19, 2002
DST wrote: TJA.. min 4 år gamla tv en sharp bgf(något) 32" widescreen har varit defekt ända sen jag köpte den, den var på lagning men efter 3 år så började den strula igen, orkade inte hålla på med affären då det kändes som om de totalt ignorerade mig. (expert på backaplan i gbg)..Bilden fladdrade som om den vore en flagga, sen så blev bilden liksom inbuktad mot mitten...så här typ |) (| o då undrar jag om jag kan reparera den på hemförsäkringen...1000 spänn kan jag la gå med på men inte mer den kostade 17 tusen inklusive en tv bänk men det var som sagt 4 år sedan nu e det nästan 5 hehe..... men tror ni att det går att reparera alls när det ser ut så o täcker verkligen en hemförsäkring detta..jag har inte lekt doktor med den alls så mitt fel e det absolut inte.
Har du nån liten elverkstad i närheten så lämna in den där för ett kostnadsförslag, unvik om möjligt större verkstäder då de oftast tar ockerpriser. Bäst är att hitta nån gubbe som har en liten egen serviceverkstad som pular på för sig själv, de brukar vara väldigt bra att ha & göra med, har en sådan här i skellefteå som är väldigt duktig.
2 Guest(s)