June 3, 2001
Mind wrote: 17" 1152x1024 pixlar 32bit @ 75hz . jag har nog bättre upplösning än dig.
19" 1600x1200 pixlar 32bit @ 85hz. 😛
@ cool: Jag skulle valt T610.. Nokian e sååå jäkla ful. :spy:
Edit: Googlade lite på T610 och fick fram denna..
June 27, 2002
Nu är det ju så att alla jag känner + de flesta tidningar har kommit fram till att Nokia ligger efter de har max 8 kanalers polyfoniskt medans konkurrenter har mins 16 och de har bara 4096 färger medans de flesta andra går över till 65000. Sen är ju det att de gör de fulaste mobilerna just nu också.:)
Näe aldrig mer sug Nokia.
October 11, 2002
kadaifi wrote: aså ja har själv haft en T610 o skärmen va så j**la värdelös!!
bilderna som man tog spela inget roll var eller kvälls eller dag tid man tog dem dem var så j**la värdelösa!!
Om du köpte telefonen för kamerans skull då skulle jag nog ha rådit dig till att köpa en digitalkamera istället.. 🙄
Jag köpte en T610 för Bluetooth, färgskärm och polyfoniska ringsignaler, sen att jag hade världens äldsta och sämsta Nokia innan spelar ju också in.
En annan kan ju t.ex styra Winamp, stänga av datorn, starta om datorn, styra massa program med telefonen genom min usb-bluetooth-sändare. Kan din Nokia göra det?
April 2, 2001
cool, vad menar du med att den inte kan bedömas som 65k färger?
Det ÄR 65k färger ju...
Dessutom tycker jag att man bör skilja lite på dem. 3650 bör nog mer jämföras med P800, eftersom det är i den klassen Nokia har velat lägga den. (motsvarighet till T610 är 7250).
http://se.pricerunner.com/phon.....851=131851
Jämförelse mellan de 3 telefonerna. (bos. alla uppgifter är dock itne helt korrekta där).
October 11, 2002
cool wrote: ja ok jag fattar att det e 65k.men om du kollar på alla telefonerna med 65k så e det mycket skylnad.dem andra har mycket bätre dysplay
Jag fattar inte vart du vill komma med den här tråden egentligen.. Om du nu älskar Nokia så mycket, så gå och köp dig en Nokia då! Det är ingen som hindrar dig.. Jag har bara sagt vad JAG tycker och JAG tycker att SonyEricsson (T610) är bättre än vad Nokia (3650) är. Sen får du göra hur du vill..
1 Guest(s)