October 10, 2004
För närvarande är det 39.999 medlemmar 🙂 En till och det går upp i 40 tusen personer!
January 13, 2003
Bjornstrom wrote: [quote=dree][quote=Adam]Hmm... Borde vi inte tänka på alla med 56K och därmed radera alla användare som har 0 forumposter? ;D
:D/
Värt med folk som har 0 omdömmen och fixat sin användare 2000
WOW dom loggar säkert in imorgon.. Varför finns sånna kvar?
Det har ju varit uppe 52 gånger. Användarna är inte enbart till forumet utan till galleri osv med. :bok: :bok: :bok: :bok:
December 25, 2000
Så att folk blir irriterande när de kommer tillbaka och märker att deras konton är borta?
Tekniskt sett spelar det ingen större roll, jag utgår från att phpbb har bra frågor mot databasen och att databasen är rätt smart uppbyggd. I så fall ökar tiden för att söka bland användarnamnen inte märkbart om vi så skulle dubblera antalet medlemmar igen. Så prestandamotiveringar faller platt.
Jag talar nu helt för mig själv, men jag gillar när mina konton finns kvar fast jag inte besöker hemsidorna aktivt. Flera gånger som jag hittat någon hemsida som jag besökt för ett eller flera år sedan där jag glatt upptäcker att mitt konto är kvar.
May 17, 2002
Polekatt wrote: känns som vi disskuterat detta 😉
mjo, diskussionen uppkommer med ungefär ett års mellanrum då någon ny överaktiv yngling klickat runt tillräkligt mycket för att inse att Nh har en fasligt massa användare som inte har lika mycket onödig fritid som han...
September 12, 2001
beta wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Delph1]Bara för att de inte loggar in i forumet betyder inte att de inte använder sidan. Vi erbjuder fler saker än det 😉
//Andreas
Exakt vad erbjuder ni? Forum, galleri och?
månadstävlingar, hmm, går smpc med med samma konto?
Glöm nu för sjutton inte ditt spam om mac ! 😉
2 Guest(s)