December 18, 2001
Jo jag har oxå sett på några ställen att det kostar 10:-/MB och på några ställen 4:-/MB och på 3 står det att det kostar 1-5:- för att ladda en "vanlig" sida och det tycker jag inte är ett så värst bra svar.
Och om det nu kostar 10:-/MB varför dras det aldrig från mitt kort? dom vet ju inte vart jag bor eller vad jag heter så dom kan ju inte skicka en räkning..
February 12, 2003
Json_81 wrote: [quote=Mean Machine]Nog med att det är dyrt som fan, men hur snabbt är det? 😛
384kbps, dvs lite slöare än en 0.5mbit adsl lina.
Beror ju på mottagning osvå oxå.
Man kanske ska skaffa en tre-nalle, leka lite med den vid datorn, är ju 6 ggr snabbare än min lina...:P
Och sen skita i att pröjsa räkningen, då får man ju en månad med "ADSL" iaf...:bgrin:
November 22, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Json_81]Ja, skit i att pröjsa räkningen så kommer farbror kronofogden o hälsar på.
Med lite tur nöjer han sig med din 3nalle o tar inte hela datorn 🙂
Morsans dator - Inte mitt problem...:P
Just det, du var 14 eller nå't va?
Visst, då går det ut över dina föräldrar oavsett eftersom det är de som står för abbonemanget, du får inte skaffa ett eget.
February 12, 2003
Json_81 wrote: [quote=Mean Machine][quote=Json_81]Ja, skit i att pröjsa räkningen så kommer farbror kronofogden o hälsar på.
Med lite tur nöjer han sig med din 3nalle o tar inte hela datorn 🙂
Morsans dator - Inte mitt problem...:P
Just det, du var 14 eller nå't va?
Visst, då går det ut över dina föräldrar oavsett eftersom det är de som står för abbonemanget, du får inte skaffa ett eget.
15, om vi ska vara petiga...:P
Men iaf, vi kör på skiten, inte min dator...:)
September 2, 2003
Kul grej det där.
När jag nyss köpt min LG u8110 med 3 abonemang försökte jag använda den som modem till min bärbara på sommarstället. Men hur mycket jag än trixade lyckades jag aldrig få det att fungera. Jag hade full 3g mottagning iaf, men den ville inte iaf.
Frågor:
1: var det mycket problem med att få det att fungera för dig?
2: vilken mobil har du?
1 Guest(s)