August 8, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....34,00.html
Som far till 2 barn tycker jag absolut ingen synd om gärningsmannen, han borde avlivas långsamt! Hur ska mor och far ha kännt sig efter beskedet om att deras dotter blivit mördad!? En 5-åring kan för fasen inte gjort någon illa i sitt korta liv. Varför? Jag känner verkligen med dessa föräldrar!
August 8, 2001
August 8, 2001
July 8, 2001
SuperUser wrote: Visst att det finns många sjuka människor som springer omkring i vårt land men varför i h*lvete behandla dessa sedan som om de går att bota? Psykiatrisk vårt, dra mig baklänges! Nämn 1 som blivit friskare av detta!
Iofs omöjligt att förutse men sa?ans tragiskt!
så man borde låsa in alla som misstänks kunna begå sånna här brott? ohållbart.
dom borde ha övervakning och vård.
December 2, 2001
gillbert wrote: [quote=SuperUser]Visst att det finns många sjuka människor som springer omkring i vårt land men varför i h*lvete behandla dessa sedan som om de går att bota? Psykiatrisk vårt, dra mig baklänges! Nämn 1 som blivit friskare av detta!
Iofs omöjligt att förutse men sa?ans tragiskt!
så man borde låsa in alla som misstänks kunna begå sånna här brott? ohållbart.
dom borde ha övervakning och vård.
Nej men begår man ett sådant brott så har man förlorat sin rätt att leva
September 18, 2002
bloodman wrote: ja men det är ju också konstigt, är det ingen som passar småbarn nuförtiden ? sjuka grejer händer hela tiden, Anna lindh dödad i ett varuhus eller nåja knivhuggen och ett småbarn dör som ingen heller passade.
jaha, när var du på ett dagis senast? eller en skola? vemsomhelst kan gå in! vem vill ha grindar? elstängsel? dumma kommentarer?
barnskötare med automatvapen?
eller är det ofta du ser ett par piket bussar utanför varje allmän plats?
det tråkiga var att det hände, det är ett brott helt utan mening
och den mannen som gjorde det ska inte dödas, skär av hans kulor och händer och brännmärk han i pannan, sen kan han få gå fri.
jag kräver bilder på våldtäktsmän/pedofiler/mördare... NU!
2 Guest(s)