July 18, 2003
Nu är det bara 6 dagar kvar till Iron Maiden är på Ullevi. Någon mer än jag som ska dit?
/blitz
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
Jag tyckte dom var bra i mitten av 80-talet..
Men har svårt att tänka mej att dom är sevärda i dag..
Fan, dom är ju äldre än mej..
😕
Iofs så är ju Jerka bra fortfarande..
Är det fortfarande Bruce Dickinson som sjunger i Maiden??
Han slutade väl ett tag?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
ilg@dd wrote: Jag tyckte dom var bra i mitten av 80-talet..
😕
Han slutade väl ett tag?
Jodå...nog är det allt Bruce Dickinson som sjunger.
November 27, 2003
😕
Han slutade väl ett tag?
Aye, de kickade ut han och tog in Blaze istället under en period på nittio-talet. Bruce gjorde solo-kärriär och drog nästan mer folk än Maiden gjorde med Blaze. Maiden kickade Blaze för att återförenas med Bruce '99 och året därpå släppa kanske en av sina bästa skivor. Att dom sparkade ut Bruce gjorde ont, men det var ett nörvändsigt ont, kan jag säga i efterhand.
//Andreas
July 18, 2003
😕
Han slutade väl ett tag?
Det är ju från de första 4 skivorna som låtarna kommer på denna turnen om jag har fattat rätt. Större delen iallafall!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Marre wrote: Jopp! I´ll be there!
Nice! Ståplats hoppas jag....
Någon som vet om man får ja med sig öl in på ullevi? Man måste ju ha något att släcka törsten med 😀
IBM Thinkpad T60
July 18, 2003
Black_light wrote: Nej! Ska spendera en massa timmar till att glo igenom Slipknots Disasterpieces DVD, om och om igen 😀
Sorgligt!
IBM Thinkpad T60
July 18, 2003
Black_light wrote: [quote=*blitz*][quote=Black_light]Nej! Ska spendera en massa timmar till att glo igenom Slipknots Disasterpieces DVD, om och om igen 😀
Sorgligt!
Nej! skoj, för slipknot är bra, right?
Nja, sista albumet Vol. 3 eller vad det heter är rätt ok. Men har inte gillat dem innan. Fast de slår ju aldrig gudar som Maiden och Sabbath!
IBM Thinkpad T60
November 22, 2001
*blitz* wrote: [quote=Marre]Jopp! I´ll be there!
Någon som vet om man får ja med sig öl in på ullevi? Man måste ju ha något att släcka törsten med 😀
Nej det får man inte, på metallica visiterade de folk som gick in.
Och det finns bara folköl att köpa därinne 👿
Jag ska dit, ståplats :hb:
July 18, 2003
Json_81 wrote: [quote=*blitz*][quote=Marre]Jopp! I´ll be there!
Nej det får man inte, på metallica visiterade de folk som gick in.
Och det finns bara folköl att köpa därinne 👿
Jag ska dit, ståplats :hb:
Det var ju "lite" illa :/
Hade biljett till Metallica, men åkte på studentresa till Cypern dagen efter så jag sålde den, lite bitter för det fortfarande.
IBM Thinkpad T60
May 1, 2005
*blitz* wrote: [quote=Black_light][quote=*blitz*][quote=Black_light]Nej! Ska spendera en massa timmar till att glo igenom Slipknots Disasterpieces DVD, om och om igen 😀
Sorgligt!
Nej! skoj, för slipknot är bra, right?
Nja, sista albumet Vol. 3 eller vad det heter är rätt ok. Men har inte gillat dem innan. Fast de slår ju aldrig gudar som Maiden och Sabbath!
aaaaah! Inte förrän nu, när de släppte sitt emmelanåt skitklena Vol.3 album så har folk börjat slå upp ögonen. Så irriterande, de var bättre innan, för nu har de väl dessutom fixat hans röst lite mer, så att han låter annorlunda (snackar om Corey nu asså) ? Eller har han bara skrikit sig till den skitrösten som han har nu? De enda bra, lågna låtarna som kommer ur Corey Tailors mun är de då han inte är med i slipknot, utan i Stone Sour istället, och då menar jag låten Bother.
Förresten, någon som vet varför i helva friden Sid har bytt mask typ två-tre gånger nu det senaste året? Tyckte han inte att han passade bra i någon av de?
1 Guest(s)