July 18, 2003
Black_light wrote: [quote=*blitz*][quote=Black_light][quote=*blitz*][quote=Black_light]Nej! Ska spendera en massa timmar till att glo igenom Slipknots Disasterpieces DVD, om och om igen đ
Sorgligt!
Nej! skoj, för slipknot Àr bra, right?
Nja, sista albumet Vol. 3 eller vad det heter Àr rÀtt ok. Men har inte gillat dem innan. Fast de slÄr ju aldrig gudar som Maiden och Sabbath!
aaaaah! Inte förrÀn nu, nÀr de slÀppte sitt emmelanÄt skitklena Vol.3 album sÄ har folk börjat slÄ upp ögonen. SÄ irriterande, de var bÀttre innan, för nu har de vÀl dessutom fixat hans röst lite mer, sÄ att han lÄter annorlunda (snackar om Corey nu assÄ) ? Eller har han bara skrikit sig till den skitrösten som han har nu? De enda bra, lÄgna lÄtarna som kommer ur Corey Tailors mun Àr de dÄ han inte Àr med i slipknot, utan i Stone Sour istÀllet, och dÄ menar jag lÄten Bother.
Förresten, nÄgon som vet varför i helva friden Sid har bytt mask typ tvÄ-tre gÄnger nu det senaste Äret? Tyckte han inte att han passade bra i nÄgon av de?
De skriker ju bara ffs!
De jag lyssnar pÄ mest ju nu Àr sjÀlvklart Maiden, Korn, Manson, Sabbath, Sum 41 (inte som de andra kanske, men rÀtt goa ÀndÄ), System of a Down och Evanesance (tror det stavas sÄ).
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal nÀr man slutar att leka"
February 12, 2003
*blitz* wrote: [quote=Black_light]Förresten, nÄgon som vet varför i helva friden Sid har bytt mask typ tvÄ-tre gÄnger nu det senaste Äret? Tyckte han inte att han passade bra i nÄgon av de?
De skriker ju bara ffs!
De jag lyssnar pÄ mest ju nu Àr sjÀlvklart Maiden, Korn, Manson, Sabbath, Sum 41 (inte som de andra kanske, men rÀtt goa ÀndÄ), System of a Down och Evanesance (tror det stavas sÄ).
AlltsÄ, Slipknot Àr ju inte ens skrik... Det Àr bara en massa idioter som pÄ nÄt sÀtt lyckas fÄ sjuttiofem slag pÄ slumpmÀssiga trummor att lÄta mainstream.
Sen kallar de det för metal.
Usch.
Förresten, den hÀr trÄden handlade om Iron Maiden, kom jag pÄ, inte för att leka mini-admin, men för att försöka knuffa den i rÀtt riktning (hmm, dubbelmoraliskt av mig?).
Json_81 wrote: NÄgon som har koll pÄ vad det Àr för förband?
Salvekvick??
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
Mean Machine wrote: [quote=*blitz*][quote=Black_light]Förresten, nÄgon som vet varför i helva friden Sid har bytt mask typ tvÄ-tre gÄnger nu det senaste Äret? Tyckte han inte att han passade bra i nÄgon av de?
De skriker ju bara ffs!
AlltsÄ, Slipknot Àr ju inte ens skrik... Det Àr bara en massa idioter som pÄ nÄt sÀtt lyckas fÄ sjuttiofem slag pÄ slumpmÀssiga trummor att lÄta mainstream.
Sen kallar de det för metal.
Usch.
Förresten, den hÀr trÄden handlade om Iron Maiden, kom jag pÄ, inte för att leka mini-admin, men för att försöka knuffa den i rÀtt riktning (hmm, dubbelmoraliskt av mig?).
Nu mÄste du ju snacka om deras senaste album, de va skrÀp packat i en CD. Men deras tvÄ första album (rÀknar inte med MFKR) var faktiskt inte speciellt mainstream nÀr de kom ut, eller? Jag tyckte de lÀt ganska mycket som bra heavy metal faktiskt.
November 27, 2003
Json_81 wrote: NÄgon som har koll pÄ vad det Àr för förband?
In Flames Àr det vÀl?
Sortima: Jordison Àr bra, Ulrich suger. McBrain kör vÀldigt sÀllan solos sÄ det Àr svÄrt att sÀga faktiskt hur han ligger till dÀr, men han Àr troligen den mest tekniskt komplette trummis som vandrat pÄ denna jord sÄ ifrÄga om bara vanligt lirande sÄ knÀcker han Jordison hÄrt, men ack sÄ fÄ solos.
//Andreas
July 18, 2003
In Flames och Mastodon ska vara förband, det har jag hört iallafall. Fan vad nice det ska bli đ
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal nÀr man slutar att leka"
3 Guest(s)