September 16, 2002
Den 13 Juli har jag och min flickvän/sambo varit ihop i sex månader och jag vill köpa henne något fint.
Hon älskar Musse Pigg, så jag har bestämt att det ska vara något i det temat.
Först en fråga:
Jag fick en klocka av henne när jag fyllde år den 26 maj; är det då "fantasilöst" att ge henne en nu? Den är fin och det är därför jag är sugen men sedan kom jag på att jag fick ju en själv. (Inte samma klocka, givetvis.)
Det jag hittat hittills är:
1. Kristallmusse.
2. Klocka.
3. Halsband.
Vilken är bäst av dem? Eller har ni något annat, bättre förslag?
March 8, 2004
Om än att halsbandet var fint, är det fint nog att hon skulle kunna tänka sig att ha det på sig dagligen? Är det nått att ha när man går på fest?
Jag personligen tror att glasbiten skulle passa bättre.
Den kan hon ställa nånstans och beundra dagligen, spara hela halsbandsgrejan till nån stor händelse, typ födelsedag eller liknande, och skaffa ett fint nog att ha på sig jämt, även vid festligare tillfällen. kanske.
November 26, 2002
Halsbandet absolut! Det är en riktigt bra present, stiligt men ändå med musse. Klockan är det lite fantasivarning på iom att du själv fått en klocka. Glasbiten är fin på sitt sätt men det är lite 80-tals varning på den typen av glasbitar och det är inte riktigt en "pojkväns/sambo-present". Den kunde hon lika gärna ha fått av en bror/syster, mor/far eller kompis.
1 Guest(s)