November 23, 2001
...gav mig 4464kr i vinst på 32 rader (16kr insats), småsummor enl. dom som spelar, men för mig, andra gången jag spelar.
Fan va glad man blir. Blir nog 32 rader nästa vecka också 😉 Det är riktigt spännande att kolla på hästarna, mycket bättre än t.ex. lotto o annat tjafs.
Nu ska jag köpa prylar och kläder (på väg till Vingåker).
March 7, 2004
Blaxxor wrote: Samma som när min pappa fick 13 rätt på stryktipset för nån månad sen. Utdelningen var bara 1200kr 🙁
Så typiskt 🙁
så kan man ju inte tänka.. Om det är få skrällar blir det ju fler som prickar in 13 rätt och han hade ju inte fått det om det hade vart en svårare kupong
November 23, 2001
roxerthedead wrote: Känns det inte surt att du inte satsade mer än ynka 16:-? 😛
Tänk om du hade satsat en hundring
Det hade inte spelat någon roll om det var så att jag hade byggt ut systemet till kanske 256 rader (128kr insats), det är ändå bara 4400kr på 7 rätt..
Men man kan satsa t.ex. 8ggr mitt system om man vill och betala 128kr, och då får man ut 8ggr vinsten vilket är ca 35 000 kr, men så säker var jag inte på mitt system. Dessutom hade jag bara 20kr kontant ;).
Men det är lätt att vara efterklok..
MoparPower wrote: För 16spänn är det väl skitbra? Jag spelar mycket och tycker att insatsen måste räknas. Men det är svårt att få med skrällar på så små system, därför vinner mam sällan mer än du gjorde.
För 16kr var det jättebra, det var ju inte bara favoriter som vann. Men jag hade även med 2:a favorit på de flesta loppen. Och sen tror jag det blev nån halvskräll som jag lyckats fått med..Man kan ju inte lägga ut 16 kr på bara massa skrällchansningar, bara att kasta bort pengar.
1 Guest(s)