September 8, 2003
En polare till mig (CS fanatiker) har svimmat ett par gånger p.g.a. sömn och energibrist (käkar inte sover inte, bara spelar..) för någon dag sen så fick jag reda på att han hade svimmat i duschen (inte fösta gången) och fått sy 8 stygn i huvet! (första gången 😉 ) undra om han har fattat nu att det inte är bra att spela sådär mycket och inte äta eller sova efter det som har hänt. Känns som lite skvaller, men jag tyckte det var värt att skriva!
January 15, 2002
Känner också killen. Visst, han har svimmat förut, men den här gången var det inte för att han spelat för mycket tror jag. På idrottslektionen så krockade han med en annan och flög en bit och landade på huvet, det var efter den lektionen han svimamde, så jag tror det var pga korcken.
September 8, 2003
Jontez wrote: Känner också killen. Visst, han har svimmat förut, men den här gången var det inte för att han spelat för mycket tror jag. På idrottslektionen så krockade han med en annan och flög en bit och landade på huvet, det var efter den lektionen han svimamde, så jag tror det var pga korcken.
Kan iofs vara det också..
January 15, 2002
Dadde wrote: Dom som är insatta ändrar tydligen inte spel föränn 2an kommer ut. Har försökt övertala en fanatiker att lira CoD istället som är mycket bättre och roligare men han är fast i CS och gillar inte många andra spel. Hur kan man sitta med ett och samma spel i 5 år?
Jag har lirat till och från hela tiden. Nu har jag precis börjat spela lite smått igen. Har haft ett uppehåll sen i sommras (om man inte räknar med min 24/7 vecka med cs i höstas). Men om man lirar 5 år utan pause och så låter det lite tråkigt
4 Guest(s)