January 15, 2002
ruski2 wrote: Jag svimmade nästan då vi hade lucia i 4an eller så. Stog och vaja lite sen blev det mörkt.
Att man orkar spela så mycket cs, jag orkar knappt köra 5 min utan att bli uttråkad. Var kul i början, då man gick i 5an-6an, men nu, ffs.
Men killen är bra också 😉
February 22, 2003
ruski2 wrote: Jag svimmade nästan då vi hade lucia i 4an eller så. Stog och vaja lite sen blev det mörkt.
Att man orkar spela så mycket cs, jag orkar knappt köra 5 min utan att bli uttråkad. Var kul i början, då man gick i 5an-6an, men nu, ffs.
Jaha nu i sjuan har du vuxit ifån det? 🙄
November 4, 2003
Jontez wrote: [quote=Dadde]Dom som är insatta ändrar tydligen inte spel föränn 2an kommer ut. Har försökt övertala en fanatiker att lira CoD istället som är mycket bättre och roligare men han är fast i CS och gillar inte många andra spel. Hur kan man sitta med ett och samma spel i 5 år?
Jag har lirat till och från hela tiden. Nu har jag precis börjat spela lite smått igen. Har haft ett uppehåll sen i sommras (om man inte räknar med min 24/7 vecka med cs i höstas). Men om man lirar 5 år utan pause och så låter det lite tråkigt
mm jag har ochså börjat lira lite smått nu...jag har ochså haft ett stort uppehål under sommarn...spela cs HELA tiden är inte kul..blir små tråkigt osv...usch för CS...:D/
November 4, 2003
DeDeath wrote: CS är bara för folk med så dålig datorer att dom inte pallar mer!
haha nu e du ute o cyklar...känner många som har MONSTER datorer o ENDAST lirar cs ändå...(men dom e lite mysko ju ;)) min granne sitter på en "P4 3,06GHz , 512MB DDR , ATI Radeon 9800NP" osv...grymt bra...o han lirar ändå NÄSTAN bara cs...cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs...:P
January 15, 2004
December 7, 2001
Guufi wrote: Var väl nån snubbe i Japan som dog pga näringsbrist satt och lirade i 8 dagar eller något.
Så nej det är inte hälsosamt men samtidigt så gäller det alla spel och inte bara "(CS)".
han dog när han spelat diablo 2, inte cs
Elektro wrote: -d-himself-, Hur blir det om man lirar cs och hänger på nordic?
man kommer till en annan dimention och impluderar :cy:
March 20, 2003
ViperBoyy wrote: [quote=DeDeath]CS är bara för folk med så dålig datorer att dom inte pallar mer!
haha nu e du ute o cyklar...känner många som har MONSTER datorer o ENDAST lirar cs ändå...(men dom e lite mysko ju ;)) min granne sitter på en "P4 3,06GHz , 512MB DDR , ATI Radeon 9800NP" osv...grymt bra...o han lirar ändå NÄSTAN bara cs...cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs..cs...:P
Sen finns det gubbar med keps som har volvo s80 med värsta motoralternativet.......
September 7, 2003
Jag känner killen, det beror uteslutande på Spelberoendet av spelet CounterStrike ...
Det där med gympan kanske han säger för att milda ut snningen lite, men egentligen ljuger han för sig själv för att han inte kan sluta spela.
Han slutade inte spela första gången han svimma på grund av blodtrycksfall/näringsbrist m.m.
Inte heller andra eller tredje gången. Och heller inte när han har svimmat en fjärde gång plus att han har fått sy 8 stygn i skallen för att han svimmat i duschen.
Han kommer förmodligen inte sluta spela när det konstaterats att han har fått ögoncancer/blindtarmsinfektion/reumatism/Hjärnskakning eller något annat men.
Börjar det inte gå lite till överdrift?
... det är ju synd om stackarn.
December 7, 2001
.doedels wrote: Jag känner killen, det beror uteslutande på Spelberoendet av spelet CounterStrike ...
Det där med gympan kanske han säger för att milda ut snningen lite, men egentligen ljuger han för sig själv för att han inte kan sluta spela.
Han slutade inte spela första gången han svimma på grund av blodtrycksfall/näringsbrist m.m.
Inte heller andra eller tredje gången. Och heller inte när han har svimmat en fjärde gång plus att han har fått sy 8 stygn i skallen för att han svimmat i duschen.
Han kommer förmodligen inte sluta spela när det konstaterats att han har fått ögoncancer/blindtarmsinfektion/reumatism/Hjärnskakning eller något annat men.Börjar det inte gå lite till överdrift?
... det är ju synd om stackarn.
stackarn är en idiot.. så är de... :cy:
3 Guest(s)