November 10, 2002
Fick nyss reda på att en vän till familjen blivit nedslagen för någon vecka sedan. Av ett gäng zigenare. Förvånad? Inte ett jävla dugg...! *suckar*
Snuten har iaf tagit dem, får se va som händer nu. Utvisning kanske 😉
Blir så trött...
...kan tillägga att han fick 4 revben knäckta...Fy fan.
March 20, 2001
Hauk wrote: "Dom har väl inte fått tillräckligt med bidrag stackarna, svenska folket är ju så rasistiskt, inte lätt för dom..."
Beklagar verkligen.. kan inte förstå hur man kan ge sig på någon gammal..
Rösta SD
kan lova att jag inte tänkar rösta på S iaf. Sen att SD är lite väl ,öhm ja ni fattar säkert, för mig men annars tror jag på att vi ska utvisa och landsförvisa dom som gjort brott som inte är svenska medborgare.
June 17, 2002
Hátar Zigenare o kommer alltid att göra det...
Inte så konstigt att dom e ett av världens mest hatade folkgrupp som dom beter sig.. det enda dom gör e ju att sno, misshandla o råna ju....
Var en gubbe utanför en kompis lägenhet som vart misshandlad av små blat*e ungar... Han var politiker.. visserligen en lokal sådan i Uppsala men han fixa så dom där ungarna fick ett helvette..
O dessutom så torska gubben ena ögat o har bara 20% syn kvar på andra.. han vart sönderslagen på hela kroppen oxå...
Det ungarna vann på det var att dom förstörde gubbens liv, fick 200spänn i rånbyte o FOSTERHEM o allt sånt skit...
July 20, 2003
Waco wrote: [quote=Hauk]"Dom har väl inte fått tillräckligt med bidrag stackarna, svenska folket är ju så rasistiskt, inte lätt för dom..."
Rösta SD
kan lova att jag inte tänkar rösta på S iaf. Sen att SD är lite väl ,öhm ja ni fattar säkert, för mig men annars tror jag på att vi ska utvisa och landsförvisa dom som gjort brott som inte är svenska medborgare.
Vad är det SD är?Måna om det svenska folket o den svenska kulturen och ser till det svenska folkets bästa först?Ja jag tycker iaf det är bra 🙂
December 15, 2002
Here we go again.....Tycker verkligen händelsen är tragisk, men jag fattar inte varför man måste komma med sådana inlägg. Spelar roll vad brottslingen har för tillhörighet. Detta skapar bara ytterligare främlingsfientlighet.
Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.
November 10, 2002
ManicBlue wrote: Here we go again.....Tycker verkligen händelsen är tragisk, men jag fattar inte varför man måste komma med sådana inlägg. Spelar roll vad brottslingen har för tillhörighet. Detta skapar bara ytterligare främlingsfientlighet.
Min svärmor hade bara en person kvar i sin släkt efter andra världskriget. Sin mamma, resten blev slaktade i Hiltlers koncentrationsläger.
en hel del tyskar dog väl också ?
var iofs inte detta som skulle diskuteras
September 13, 2002
läst att polen försöker få en koncentrationslägerskommendant utvisad, för andra gången. vid första utvisningsförfrågan 1998 fick de avslag, bara för att landet med brottslingen ansåg att preskribtionstiden passerat.
nu andra gången efter framkomst av lite nya bevis mm, så har brottsanklagelserna stärkts, och avser folkmord istället, samt att kommendanten hade uppsåt att skada/döda av politiska och nationella skäl. och det är internationellt vedertaget att det inte finns preskribtionstid för sådanna brott.
Brottsanklagelserna mot XXX är att han har haft uppsåt att svälta ihjäl lägerfångar; förvägrat dem sjukvård; utfördat order och sanktionerat tortyr på lägerfångarna. Bland ska han ha roat sig med att låta isolera fångar i vattenfyllda celler, att stampa på dem, att tvinga dem stå upp i timtal och sjunga kampsånger. kommendanten anses vara direkt ansvarig till minst 1538 människors död i lägret.
inget speciellt med detta ... eller?
Det uppseendeväckande är att lägerkommendanten är judiska Solomon Morel 83år, som lever behagligt i Tel-Aviv, Israel. 🙄
och offren var tyska civila och militärer.
March 20, 2001
MrWolf wrote: [quote=Waco][quote=Hauk]"Dom har väl inte fått tillräckligt med bidrag stackarna, svenska folket är ju så rasistiskt, inte lätt för dom..."
Rösta SD
Vad är det SD är?Måna om det svenska folket o den svenska kulturen och ser till det svenska folkets bästa först?Ja jag tycker iaf det är bra 🙂
jag anser att dom är lite väl främligsfientliga men jag tycker att dom på vissa punkter har rätt.
2 Guest(s)